Předmět Tvorba vzdělávacích pořadů (KIK / FKTVP)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIK / FKTVP - Tvorba vzdělávacích pořadů, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- metody a organizační formy výuky- muzejní pedagogika a didaktika- základy dramaturgie a režie- rešerše a práce s informacemi- tvorba scénáře vzdělávacího pořadu- technické a programové vybavení- sestavení obrazového doprovodu- video a animace ve vzdělávacích pořadech- zpracování zvukové nahrávky- komplexní zpracování vzdělávacího pořadu- marketing vzdělávacích produktů
Získané způsobilosti
Student získá:- kompetence pro tvorbu vzdělávacích pořadů- aplikovatelnou znalost metod a organizačních forem výuky- znalost cílů a obsahů muzejní pedagogiky a didaktiky- schopnost koncepční, dramaturgické a režijní práce- aplikovatelnou znalost rešerše a tvorby scénáře- přehled o technickém a programovém vybavení- aplikovatelnou znalost sestavení obrazového a zvukového doprovodu- schopnost komplexního zpracování vzdělávacího pořadu- přehled o marketingu vzdělávacích produktů
Literatura
FIELD, S. Jak napsat dobrý scénář. KESNER, L. Marketing a management muzeí a památek. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-1104-4.KAPOUNOVÁ, J., PAVLÍČEK, J. Počítače ve výuce a učení. Ostrava: Ostravská univerzita, 2003. ISBN 80-7042-265-3.ŠEVČÍK, J., SMOLKA, M., VYSLOUŽIL, P. Manuál popularizace a medializace vědy. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2009. ISBN 80-244-2248-0.SVĚTLÍK, J. Marketingové řízení školy. Praha : ASPI, 2006. ISBN 80-73757-176-5.ŠOBÁŇOVÁ, P. Muzejní edukace. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2012. ISBN 978-80-224-3003-4.MAŇÁK, J. - ŠVEC, V. Výukové metody. Brno, 2003.
Požadavky
- aktivní účast na tutoriálech- samostatné studium doporučené literatury a elektronických zdrojů- vyhledávání a zpracování relevantních informací a zdrojů- individuální konzultace s vyučujícím- zpracování a prezentace seminární práce (vzdělávacího pořadu)