Předmět Internetový marketing (KIK / FPIMR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIK / FPIMR - Internetový marketing, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- náplň, cíle a koncepce marketingu ve vzdělávání- identita, poslání a budování značky vzdělávací instituce- marketingová analýza- tvorba, cíle a předpoklady úspěšného webu školy- optimalizace pro vyhledávače (SEO), tvorba obsahu webu- realizace marketingu na sociálních médiích- bannerová a kontextová reklama, PPC systémy
Získané způsobilosti
Student získá:- kompetence pro realizaci internetového marketingu vzdělávacích institucí;- znalost základů marketingu ve vzdělávání;- aplikovatelnou znalost identity a poslání vzdělávací instituce;- aplikovatelnou znalost marketingové analýzy;- aplikovatelnou znalost tvorby úspěšného webu školy;- aplikovatelnou znalost marketingu ve vyhledávačích;- aplikovatelnou znalost marketingu na sociálních médiích;- aplikovatelnou znalost internetové reklamy.
Literatura
KAPOUN, Pavel. Marketing a marketingová komunikace. Ostrava: Ostravská univerzita, 2008. ISBN 978-80-7368-566-9.KAPOUN, Pavel. Marketing, komunikace a propagace školy. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2011. KAPOUN, Pavel. Využití webu, blogu a sociálních sítí v komunikaci školy. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2011. SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. Praha: BEN-technická literatura, 2006. ISBN 80-730-0195-0.CLIFTON, Brian. Google analytics: podrobný průvodce webovými statistikami. VYSEKALOVÁ, Jitka. Image a firmení identita. JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0.DOMES, Martin. Tvorba WWW stránek pro úplné začátečníky. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 978-802-5121-603.KUBÍČEK, Michal. Velký průvodce SEO: jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-2195-5.JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: Sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3402-3.
Požadavky
- aktivní účast ve výuce- samostatné studium doporučené literatury a elektronických zdrojů- vyhledávání a zpracování relevantních informací a zdrojů- individuální konzultace s vyučujícím- písemné zpracování a prezentace seminární práce
Garant
Mgr. Pavel Kapoun
Vyučující
Mgr. Pavel Kapoun