Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing ve vzdělávání (KIK / FPMVV)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIK / FPMVV - Marketing ve vzdělávání, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- náplň, cíle a koncepce marketingu ve vzdělávání- identita, poslání a budování značky vzdělávací instituce- marketingový mix školy- mikro-, mezo- a makroprostředí marketingu ve vzdělávání- trh a subjekty trhu, marketing služeb- cílený marketing vzdělávací instituce- marketingový informační systém, marketingový výzkum a analýza- komunikační proces, toky a média, integrovaná marketingová komunikace- publicita, event marketing, veletrhy a výstavy, krizová komunikace- využití reklamy v propagaci školy- cíle, výhody a metody podpory prodeje- obsah, cíle, média a nástroje přímého marketingu- specifika osobního prodeje, WOM a virálního marketingu ve vzdělávání- komunikační cíle, proces komunikačního a mediálního plánování

Získané způsobilosti

Student získá:- kompetence pro realizaci marketingu vzdělávacích institucí;- znalost základů marketingu ve vzdělávání;- aplikovatelnou znalost identity a poslání vzdělávací instituce;- znalost nástrojů marketingového mixu školy;- znalost marketingového prostředí a cíleného marketingu;- aplikovatelnou znalost marketingového výzkumu a analýzy;- aplikovatelnou znalost využití nástrojů komunikačního mixu.

Literatura

KAPOUN, Pavel. Marketing a marketingová komunikace. Ostrava: Ostravská univerzita, 2008. ISBN 978-80-7368-566-9.KAPOUN, Pavel. Marketing, komunikace a propagace školy. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2011. ŠINDLER, P. Event marketing - Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0646-6.VYSEKALOVÁ, Jitka. Image a firmení identita. VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.SVĚTLÍK, J. Marketingové řízení školy. Praha : ASPI, 2006. ISBN 80-73757-176-5.PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.Svoboda, V. Public relations moderně a účinně. Grada: Praha, 2006. ISBN 80-247-0564-8.VYSEKALOVÁ, J. - MIKEŠ, J. Reklama. Jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2007. VYSEKALOVÁ, Jirka. Veletrhy a výstavy: efektivní prezentace pro úspěšný prodej. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-0894-9.

Požadavky

- aktivní účast na přednáškách a cvičeních- samostatné studium doporučené literatury a elektronických zdrojů- vyhledávání a zpracování relevantních informací a zdrojů- individuální konzultace s vyučujícím- písemné zpracování a prezentace seminární práce

Garant

Mgr. Pavel Kapoun

Vyučující

Mgr. Pavel Kapoun