Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Vzdělávání v informační společnosti (KIK / FPVIS)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIK / FPVIS - Vzdělávání v informační společnosti, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Informační společnostICT jako vzdělávací oblast RVPRozvoj informačních kompetencíICT jako nástroj motivaceKomunikace přes počítačMožnosti integrace ICT do výuky vybraných předmětů (se zaměřením na všeobecně vzdělávací předměty)Web 2.0Publikace vlastních výukových materiálů na internetuLMSTestování přes počítačZadávání domácích úkolů pro zpracování na počítačiProblémy integrace ICT do vzdělávání

Získané způsobilosti

Student získá:- znalosti základních pojmů z oblasti integrace ICT do vzdělávání- schopnost přiměřeně využívat ICT ve výuce jednotlivých předmětů- schopnost rozvíjet informační kompetence žáků a studentů- dovednost připravit testování přes počítač- informační kompetence pro vlastní práci s ICT

Literatura

VEŘMIŘOVSKÝ, J. ICT ve výuce všeobecně vzdělávacích předmětů. Ostrava: Ostravská univerzita, 2013. KAPOUNOVÁ, J., KOSTOLÁNYOVÁ, K., NAGYOVÁ, I. Multimédia v práci učitele. Ostrava : Ostravská univerzita, 2004. ISBN 80-7042-366-8.ČERNOCHOVÁ, M., KOMRSKA,T., NOVÁK, J. Náměty pro využití počítače při vyučování. Praha : Portál, 1998. ISBN 80-7178-272-6.DOSTÁL, Jiří. Počítač ve vzdělávání: Modul 1. Olomouc: Votobia, 2007. ISBN 80-7220-295-3.DOSTÁL, Jiří. Počítač ve vzdělávání: Modul 2. Olomouc: Votobia, 2007. ISBN 80-7220-295-2.ČERNOCHOVÁ, M. Příprava budoucích e-učitelů na e-Instruction. Praha : AISIS, 2003. ISBN 80-239-0938-X.BRDIČKA, B. Role internetu ve vzdělávání. Praha: Karlova univerzita, 2003. ISBN 80-239-0106-0.DOSTÁL, Jiří. Tvorba digitálního videa pro učitele. Olomouc: Univerzita Palackého, 2007. Kostolányová, K. Úvod do multimédií. Ostrava: Ostravská univerzita, 2003. ISBN 80-7042-924-0.SAK, Petr, et al. Člověk a vzdělání v informační společnosti. Praha: Portál, 2007. ISBN 978-80-7367-230-0.DROZD, P., KUBICOVÁ, S., DROZDOVÁ, M. Informační a komunikační technologie ve výuce přírodopisu a biologie. Ostrava : Ostravská univerzita, 2005. BÍLEK, M. Výuka chemie s počítačem. Hradec Králové : Univerzita Hradec Králové, 2005. DUHAJSKÝ, J., HOUFKOVÁ, J., BUREŠOVÁ, J. Využití Internetu ve výuce fyziky. Praha : Computer Press, 2005. ISBN 80-251-0613-6.KALAŠ, I. Čo ponúkajú informačné a komunikačné technologie iným predmetom. Bratislava : Ústav informácií aprognóz školstva, 2000. ISBN 80-7098-265-5.KOPECKÝ, Kamil. E-learning (nejen) pro pedagogy. Olomouc: HANEX, 2006. ISBN 80-85783-50-9.KALAŠ, I. Modely a scenáre používania IKT v školách. Praha : Karlova univerzita, 2003. ISBN 80-239-0418-3.ROUBAL, Pavel. Počítač pro učitele. Brno: Computer Press, a.s., 2009. ISBN 978-80-251-2226-2.KAPOUNOVÁ, J., PAVLÍČEK, J. Počítače ve výuce a učení. Ostrava : Ostravská univerzita, 2003. ISBN 80-7042-265-3.KALHOUS, Zdeněk; OBST, Otto. Školní didaktika. Praha : Portál, 2002.

Požadavky

- pravidelná účast ve výuce- vypracování všech zadaných úkolů.

Garant

RNDr. Jan Veřmiřovský, Ph.D.

Vyučující

RNDr. Jan Veřmiřovský, Ph.D.