Předmět Objektově orientované programování (KIK / GKOOP)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIK / GKOOP - Objektově orientované programování, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Úvod do tříd a objektů.Událostmi řízené programování.Obsluha událostí myší a klávesnice.Časovač.Jednoduché animace.Metody a vlastnosti objektů.Dedičnost objektů.Statické a virtuální metody, polymorfizmus.Výjimky, obsluha výjimek.Práce na projektech
Získané způsobilosti
Student získá:-znalost principů objektového návrhu aplikací a objektového programování,-znalost vlastností objektů,-dovednost využívat objekty při návrhu a tvorbě aplikací,-dovednost vyjadřovat se v termínech objektově - orientovaného programování,-schopnost definovat třídy objektů, jejich vlastnosti a metody,-schopnost obsluhovat události,-kompetence - analyzovat a řešit problémy,-kompetence - informační technologie.
Literatura
Wirth, N. Algoritmy a štruktúry údajov. Bratislava: Alfa, 1987. ISBN 80-05-00153-3.Manuály k objektově orientovaným programovacím jazykům. CANTÚ, M. Mistrovství v Delphi. Praha: Computer Press, 1995. Nagyová, I. Základy programování. Ostrava: Repronis, 2008. ISBN 978-80-7368-275-0.
Požadavky
-aktivní účast ve výuce-jednoduché programy vytvořené během semestru -samostatný návrh a tvorba několika interaktivních aplikací -samostudium.
Garant
RNDr. Ingrid Nagyová, Ph.D.
Vyučující
RNDr. Ingrid Nagyová, Ph.D.RNDr. Ingrid Nagyová, Ph.D.