Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět ICT ve výuce všeob. vzděl. předmětů (KIK / ICTVP)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIK / ICTVP - ICT ve výuce všeob. vzděl. předmětů, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. - 2. týden: Kancelářský software3. - 4. týden: Všeobecné elektronické zdroje5. - 6. týden: ICT v somatologii7. týden: ICT v ekonomice a ekonomii8. - 9. týden: ICT v epidemiologii a hygieně10. týden: ICT v předmětu CAD systémy11. - 12. týden: Software pro dotyková zařízení v odborném vzdělávání13. týden: Dokončení práce, udělení zápočtů

Získané způsobilosti

- přehled o využití kancelářského software ve všeobecně vzdělávacích předmětech,- celkový přehled o využívání výukových programů na SŠ,- přehled o výukových materiálech dostupných na Internetu pro vybrané všeobecně vzdělávací předměty- schopnost využívat materiály po stránce didaktické a vhodně je zavádět do pedagogické praxe- dovednosti vhodně volit ve výuce svého odborného předmětu organizační formy a vyučovací metody při využívání výukových programů a materiálů dostupných z Internetu

Literatura

Veřmiřovský, J. ICT ve výuce odborných předmětů. Ostrava: Ostravská univerzita, 2014. Veřmiřovský, J. ICT ve výuce odborných předmětů. Ostrava: Ostravská univerzita, 2013. DROZD, P., KUBICOVÁ, S., DROZDOVÁ, M. Informační a komunikační technologie ve výuce přírodopisu a biologie. Ostrava : Ostravská univerzita, 2005. BÍLEK, M. Výuka chemie s počítačem. Hradec Králové : Univerzita Hradec Králové, 2005. DUHAJSKÝ, J., HOUFKOVÁ, J., BUREŠOVÁ, J. Využití Internetu ve výuce fyziky. Praha : Computer Press, 2005. ISBN 80-251-0613-6.KALAŠ, I. Čo ponúkajú informačné a komunikačné technologie iným predmetom. Bratislava : Ústav informácií aprognóz školstva, 2000. ISBN 80-7098-265-5.KALAŠ, I. Modely a scenáre používania IKT v školách. Praha : Karlova univerzita, 2003. ISBN 80-239-0418-3.ČERNOCHOVÁ, M., KOMRSKA,T., NOVÁK, J. Náměty pro využití počítače při vyučování. Praha : Portál, 1998. ISBN 80-7178-272-6.On-line katalogy knihoven. On-line katalogy knihoven. Černochová, M. Příprava budoucích e-učitelů na e-Instruction. Praha : AISIS, 2003. ISBN 80-239-0938-X.BRDIČKA, B. Role internetu ve vzdělávání. Praha: Karlova univerzita, 2003. ISBN 80-239-0106-0.

Požadavky

Podle zvolené oblasti výuky (předmětu) studenti navrhnou metodou ADDIE řešení konkrétní výukové lekce.seminární práce 0-100 bodů, minimum 51 bodů100 - 51 bodů - započtěno50 - 0 bodů - nezapočteno

Garant

RNDr. Jan Veřmiřovský, Ph.D.

Vyučující

RNDr. Jan Veřmiřovský, Ph.D.