Předmět Marketingová komunikace (KIK / MARKO)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIK / MARKO - Marketingová komunikace, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
náplň, cíle a koncepce marketingu ve vzděláváníidentita, poslání a budování značky vzdělávací institucemarketingový mix školymikro-, mezo- a makroprostředí marketingu ve vzdělávánítrh a subjekty trhu, marketing služebcílený marketing vzdělávací institucemarketingový informační systém, marketingový výzkum a analýzakomunikační proces, toky a média, integrovaná marketingová komunikacepublicita, event marketing, veletrhy a výstavy, krizová komunikacevyužití reklamy v propagaci školycíle, výhody a metody podpory prodejeobsah, cíle, média a nástroje přímého marketinguspecifika osobního prodeje, WOM a virálního marketingu ve vzděláváníkomunikační cíle, proces komunikačního a mediálního plánování
Získané způsobilosti
kompetence pro realizaci marketingu vzdělávacích institucíznalost základů marketingu ve vzděláváníaplikovatelnou znalost identity a poslání vzdělávací instituceznalost nástrojů marketingového mixu školyznalost marketingového prostředí a cíleného marketinguaplikovatelnou znalost marketingového výzkumu a analýzyaplikovatelnou znalost využití nástrojů komunikačního mixu
Literatura
KAPOUN, Pavel. Marketing ve vzdělávání. ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. VYSEKALOVÁ, Jitka. Image a firmení identita. KAPOUN, Pavel. Marketing a marketingová komunikace. Ostrava: Ostravská univerzita, 2008. ISBN 978-80-7368-566-9.KAPOUN, Pavel. Marketing, komunikace a propagace školy. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2011. VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketingové řízení školy. PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-2001-2.
Požadavky
aktivní účast na výucesamostatné studium doporučené literatury a elektronických zdrojůvyhledávání a zpracování relevantních informací a zdrojůindividuální konzultace s vyučujícímpísemné zpracování a prezentace seminární práceseminární práce 0-100 bodů, minimum 51 bodů51-100 bodů - započtěno0-50 bodů - nezapočteno
Garant
Mgr. Pavel Kapoun
Vyučující
Mgr. Pavel Kapoun