Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingová komunikace (KIK / MARKO)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIK / MARKO - Marketingová komunikace, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

náplň, cíle a koncepce marketingu ve vzděláváníidentita, poslání a budování značky vzdělávací institucemarketingový mix školymikro-, mezo- a makroprostředí marketingu ve vzdělávánítrh a subjekty trhu, marketing služebcílený marketing vzdělávací institucemarketingový informační systém, marketingový výzkum a analýzakomunikační proces, toky a média, integrovaná marketingová komunikacepublicita, event marketing, veletrhy a výstavy, krizová komunikacevyužití reklamy v propagaci školycíle, výhody a metody podpory prodejeobsah, cíle, média a nástroje přímého marketinguspecifika osobního prodeje, WOM a virálního marketingu ve vzděláváníkomunikační cíle, proces komunikačního a mediálního plánování

Získané způsobilosti

kompetence pro realizaci marketingu vzdělávacích institucíznalost základů marketingu ve vzděláváníaplikovatelnou znalost identity a poslání vzdělávací instituceznalost nástrojů marketingového mixu školyznalost marketingového prostředí a cíleného marketinguaplikovatelnou znalost marketingového výzkumu a analýzyaplikovatelnou znalost využití nástrojů komunikačního mixu

Literatura

KAPOUN, Pavel. Marketing ve vzdělávání. ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. VYSEKALOVÁ, Jitka. Image a firmení identita. KAPOUN, Pavel. Marketing a marketingová komunikace. Ostrava: Ostravská univerzita, 2008. ISBN 978-80-7368-566-9.KAPOUN, Pavel. Marketing, komunikace a propagace školy. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2011. VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketingové řízení školy. PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-2001-2.

Požadavky

aktivní účast na výucesamostatné studium doporučené literatury a elektronických zdrojůvyhledávání a zpracování relevantních informací a zdrojůindividuální konzultace s vyučujícímpísemné zpracování a prezentace seminární práceseminární práce 0-100 bodů, minimum 51 bodů51-100 bodů - započtěno0-50 bodů - nezapočteno

Garant

Mgr. Pavel Kapoun

Vyučující

Mgr. Pavel Kapoun