Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing ve vzdělávání (KIK / MMAVZ)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIK / MMAVZ - Marketing ve vzdělávání, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- náplň, cíle a koncepce marketingu ve vzdělávání- identita, poslání a budování značky vzdělávací instituce- marketingový mix školy- mikro-, mezo- a makroprostředí marketingu ve vzdělávání- trh a subjekty trhu, marketing služeb- cílený marketing vzdělávací instituce- marketingový informační systém, marketingový výzkum a analýza- komunikační proces, toky a média, integrovaná marketingová komunikace- publicita, event marketing, veletrhy a výstavy, krizová komunikace- využití reklamy v propagaci školy- cíle, výhody a metody podpory prodeje- obsah, cíle, média a nástroje přímého marketingu- specifika osobního prodeje, WOM a virálního marketingu ve vzdělávání- komunikační cíle, proces komunikačního a mediálního plánování

Získané způsobilosti

Student získá:- znalost obsahu a významu marketingu veřejných služeb, zejména vzdělávacích institucí,- schopnost orientace v marketingovém prostředí veřejných služeb,- znalost chování zákazníků a klientů veřejných služeb,- dovednost práce s marketingovými informačními systémy,- dovednost realizace marketingového výzkumu,- rozšířená znalost strategického marketingu,- dovednost zpracování marketingové analýzy a plánu školy,- schopnost využití nástrojů marketingového a komunikačního mixu v činnosti školy,- rozšířená znalost nástrojů a postupů public relations,- kompetence pro marketingové řízení vzdělávací instituce.

Literatura

KAPOUN, Pavel. Marketing ve vzdělávání. Ostravská univerzita, 2014. SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. Praha: BEN-technická literatura, 2006. ISBN 80-730-0195-0.ŠINDLER, P. Event marketing - Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0646-6.VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5.JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.KAPOUN, Pavel. Marketing a marketingová komunikace. Ostrava: Ostravská univerzita, 2008. ISBN 978-80-7368-566-9.BEDNÁŘ, Vojtěch. Marketing na sociálních sítích: prosaďte se na facebooku a Twitteru. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0.Světlík, J. Marketing pro evropský trh. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0422-6.VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1535-3.SVĚTLÍK, J. Marketingové řízení školy. Praha : ASPI, 2006. ISBN 80-73757-176-5.PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3622-8.KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6.VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-2196-5.SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2866-7.VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-2001-2.DOMES, Martin. Tvorba WWW stránek pro úplné začátečníky. Brno: Computer Press, 2008. ISBN 978-802-5121-603.KAPOUN, Pavel. Využití webu, blogu a sociálních sítí v komunikaci školy. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, 2011.

Požadavky

Písemná zkouška - ověření znalostí základních pojmů a pochopení souvislostí.seminární práce 0-100 bodů, minimum 51 bodů100 - 51 bodů - započtěno50 - 0 bodů - nezapočteno

Garant

Mgr. Pavel Kapoun

Vyučující

Mgr. Pavel Kapoun