Předmět Animované aplikace ve výuk. materiálech (KIK / MTANA)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIK / MTANA - Animované aplikace ve výuk. materiálech, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Prostředí flash, základy tvorby flash animacíPráce s grafikou, symbolyAnimace - animace pohybem, animace tvaremPráce se zvukem a videemZáklady programování flash animací - ActionScriptInteraktivní navigace - obsluhy událostí pro tlačítka, animovaná tlačítkaKomponenty - tvorba animací za použití komponentPublikování animaceProgramové vytváření animacíNávrh a tvorba interaktivního výukového objektuPrezentace projektů, které studenti tvoří od půlky semestru; obhájení použitých řešení
Získané způsobilosti
Student získá:- znalost vývojového prostředí Flash- znalost vektorové graficky- znalost základů programování v prostředí Flash (jazyk ActionScript) - dovednost navrhovat a kreslit vektorové obrázky- dovednost vytvořit jednoduché animace v prostředí Flash- dovednost publikovat flash animace na webových stránkách- dovednost publikovat videozáznam na internetu- dovednost obsluhovat flash animaci z klávesnice a pomocí myši- schopnost navrhnout a vytvořit jednoduchou flash animaci pro výuku- schopnost vytvořit test pro automatické testování znalostí- kompetence - analyzovat a řešit problémy- kompetence - kreativita a logické a analytické myšlení- kompetence - informační technologie
Literatura
KERMAN, F. ActionScript ve Flashi. Praha : Computer Press, 2002. ISBN 80-7226-615-2.CHUN, R. Macromedia Flash 5 pro pokročilé. Praha : Computer Press, 2001. ISBN 80-10-00019-1.Kostolányová, K. Tvorba animací v Macromedia Flashi. Ostrava : Ostravská univerzita, 2006. Koutek, D., Štefan, R. Digitální zpracování a animace. Ostrava: Ostravská univerzita, 2003.
Požadavky
- docházka na cvičení- pravidelná domácí příprava na cvičení - dokončení úkolů- samostudium- jednoduché animované aplikace vytvořené během semestru jako vstup z cvičení (cca 4 animací)- samostatně vypracované korespondenční úkoly podle zadání (2 větší animace s využitím programových struktur) Pro získání zápočtu je potřeba splnit zadané úkoly (0-85 bodů) a účastnit se prezenční výuky (0-15 bodů). 100-51 bodů započteno 50-0 bodů nezapočteno
Garant
RNDr. Ingrid Nagyová, Ph.D.
Vyučující
RNDr. Ingrid Nagyová, Ph.D.