Předmět Didaktika alternativních forem vzděláván (KIK / RDINV)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIK / RDINV - Didaktika alternativních forem vzděláván, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Přehled alternativních forem vzdělávání.Alternativní evropské formy vzdělávání.Distanční vzdělávání v Evropské unii (typy, instituce, metody).Základy didaktické práce při využívání elektronických sítí na základní a střední škole.Didaktické zásady využívání elektronických sítí na vysoké škole.Didaktika e-learningu v celoživotním vzdělávání.Literatura.
Získané způsobilosti
Student získá:- schopnost orientovat se v pojmech, teoriích, formách a metodách alternativního vzdělávání,- znalost diferenciace a charakteristických znaků různých škol alternativního vzdělávání,- znalost specifik elektronického distančního vzdělávání,- schopnost analyzovat systémové vztahy mezi obsahem, organizačními formami a metodami v alternativním vzdělávání,- kompetence vytvoření algoritmu optimálního modelu volby vzdělávacích technologií v závislosti na míře ,,alternativity".
Literatura
PAVLÍČEK, J. E-learning v podnikovém vzdělávání. Ostrava: Ostravská univerzita, 2003. ISBN 80-7042-920-8.Pavlíček, J. Technologie e-learningu pro e-tutory. Ostrava : Ostravská univerzita, 2003. ISBN 80-7042-9224.PAVLÍČEK, J. Základy e-didaktiky pro e-tutory. Ostrava: Ostravská univerzita, 2003. ISBN 80-7042-921-6.JUSZCZYK, S. Dištančné vzdelávanie. Bratislava, 2003. JUSZCZYK, S. Edukacja na odleglošč. Toruň, 2002. BERTRAND, Y. Soudobé teorie vzdělávání. Praha : Portál, 1998. ISBN 80-7178-216-5.KVĚTOŇ, K. Základy SCORM. Ostrava : Ostravská univerzita, 2004.
Požadavky
- samostatné studium doporučených literárních pramenů- účast na vyučovací jednotce s využitím alternativních forem a metod vzdělávání- osobní individuální konzultace včetně e-mailové komunikace s vyučujícím- zpracování seminární práce - didaktická příprava na netradiční vyučovací hodinu (uplatnění alternativních forem a metod)Pro získání zápočtu je potřeba sepsat seminární práci (0-80 bodů) a účastnit se prezenční výuky (0-20 bodů). 100-51 bodů započteno 50-0 bodů nezapočteno
Garant
RNDr. Ingrid Nagyová, Ph.D.
Vyučující
RNDr. Ingrid Nagyová, Ph.D.