Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika alternativních forem vzděláván (KIK / RDINV)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIK / RDINV - Didaktika alternativních forem vzděláván, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Přehled alternativních forem vzdělávání.Alternativní evropské formy vzdělávání.Distanční vzdělávání v Evropské unii (typy, instituce, metody).Základy didaktické práce při využívání elektronických sítí na základní a střední škole.Didaktické zásady využívání elektronických sítí na vysoké škole.Didaktika e-learningu v celoživotním vzdělávání.Literatura.

Získané způsobilosti

Student získá:- schopnost orientovat se v pojmech, teoriích, formách a metodách alternativního vzdělávání,- znalost diferenciace a charakteristických znaků různých škol alternativního vzdělávání,- znalost specifik elektronického distančního vzdělávání,- schopnost analyzovat systémové vztahy mezi obsahem, organizačními formami a metodami v alternativním vzdělávání,- kompetence vytvoření algoritmu optimálního modelu volby vzdělávacích technologií v závislosti na míře ,,alternativity".

Literatura

PAVLÍČEK, J. E-learning v podnikovém vzdělávání. Ostrava: Ostravská univerzita, 2003. ISBN 80-7042-920-8.Pavlíček, J. Technologie e-learningu pro e-tutory. Ostrava : Ostravská univerzita, 2003. ISBN 80-7042-9224.PAVLÍČEK, J. Základy e-didaktiky pro e-tutory. Ostrava: Ostravská univerzita, 2003. ISBN 80-7042-921-6.JUSZCZYK, S. Dištančné vzdelávanie. Bratislava, 2003. JUSZCZYK, S. Edukacja na odleglošč. Toruň, 2002. BERTRAND, Y. Soudobé teorie vzdělávání. Praha : Portál, 1998. ISBN 80-7178-216-5.KVĚTOŇ, K. Základy SCORM. Ostrava : Ostravská univerzita, 2004.

Požadavky

- samostatné studium doporučených literárních pramenů- účast na vyučovací jednotce s využitím alternativních forem a metod vzdělávání- osobní individuální konzultace včetně e-mailové komunikace s vyučujícím- zpracování seminární práce - didaktická příprava na netradiční vyučovací hodinu (uplatnění alternativních forem a metod)Pro získání zápočtu je potřeba sepsat seminární práci (0-80 bodů) a účastnit se prezenční výuky (0-20 bodů). 100-51 bodů započteno 50-0 bodů nezapočteno

Garant

RNDr. Ingrid Nagyová, Ph.D.

Vyučující

RNDr. Ingrid Nagyová, Ph.D.