Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Objektově orientované programování (KIK / ROOP1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIK / ROOP1 - Objektově orientované programování, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Úvod do OOP, dědičnost, zapouzdření.Konstruktor a destruktor.Metody a vlastnosti objektů.Programové jednotky (unity), dynamická pole.Statické a virtuální metody.Polymorfizmus.Obsluha událostí.Myš a klávesnice.Práce s bitmapou.Animace.

Získané způsobilosti

Student získá:- znalost principů objektově-orientovaného programování,- znalost vlastností objektů,- znalost základů programovacího jazyka Imagine Logo,- dovednost využívat objekty při návrhu a tvorbě aplikací,- dovednost vyjadřovat se v termínech objektově-orientovaného programování,- schopnost definovat třídy objektů, jejich vlastnosti a metody,- schopnost obsluhovat události,- schopnost využívat základní komponenty prostředí Delphi,- kompetence - analyzovat a řešit problémy,- kompetence - kreativita a logické a analytické myšlení,- kompetence - informační technologie.

Literatura

Wirth, N. Algoritmy a štruktúry údajov. Bratislava: Alfa, 1987. ISBN 80-05-00153-3.Nagyová, I. Základy programování. Ostrava: Repronis, 2008. ISBN 978-80-7368-275-0.Polák, Merunka. Objektově orientované programování, Objektově orientované pojmy. Softwarové noviny 1993 série článků.

Požadavky

- účast na tutoriálech- studium eLearningových učebních materiálů- jednoduché programy vytvořené během tutoriálů- tvorba studijního textu k vybrané části učiva- návrh a realizace počítačové hry využívající jeden grafický objekt- návrh a tvorba multimediálního výukového divadla v prostředí Imagine Logo- tvorba programu pro multimediální výukové divadlo- návrh a tvorba počítačové hry využívající více různých tříd objektů- osobní individuální konzultace včetně e-mailové komunikace s vyučujícím- příprava na zkouškuPřed zkouškou je možné získat 0-40 bodů za vypracování korespondenčních úkolů podle zadání v LMS Moodle. U zkoušky je možné získat 0-40 bodů z písemné části a 0-20 bodů z ústní části zkoušky. Pro připuštění ke zkoušce je nutné získat 20 bodů předem. U zkoušky je nutné získat alespoň 10 bodů z písemné a 10 bodů z ústní časti zkoušky.Podle součtu bodů jsou studenti hodnoceni následovně:100-91 bodů výborně 90-71 bodů velmi dobře 70-51 bodů dobře 50-0 bodů nevyhověl

Garant

RNDr. Ingrid Nagyová, Ph.D.

Vyučující

RNDr. Ingrid Nagyová, Ph.D.