Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Projektový seminář oborový 2 (KMD / 55OJ2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMD / 55OJ2 - Projektový seminář oborový 2, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Celková písemná reflexe a sebereflexe realizace souvislé pedagogické projektové praxe-pedagogické, popis a hodnocení:- smyslu projektu- dosažení výukových cílů stanovených v projektu- změn v projektu vyvolných potřebami praxe a jejich zdůvodnění- podmínek pro realizaci projektu- hodnocení volby vyučovacích metod a forem- přínosných objevů- přínosu projektu pro žáky, pro realizátora, ostatní učitelé a školu- doporučené změny pro opakovanou realizaci projektu- didaktických "překvapení" během realizace projektu- práce s literaturou k projektu

Získané způsobilosti

Student:- dokáže písemně zpracovat reflexi tvorby a realizace výukového projektu/ITV (oborová část Ukázkového portfolia jako součásti obhajoby u SZZ z matematiky)- dokáže transformovat stanovené výukové cíle do konkrétních výsledků v učebních činnostech dětí- dokáže (sebe)reflektovat naplnění vstupních záměrů, adekvátnost stanovených výukových cílů a učebních úloh, obtíže s jejich naplňováním, výukových metod a organizačních forem- dokáže reflektovat podmínky k realizaci, argumentovat změny v průběhu realizace, navrhnout inovativní řešení, demonstrovat výsledky učebních činností žáků- dokáže (sebe)reflektovat přínos realizace výukového projektu/ITV pro žáky, sebe v roli učitele

Literatura

další literatura individuální vzhledem k tématu projektu. Hejný, M., Kuřina, F. Dítě, škola a matematika. Portál Praha, 2001. ISBN 80-7178-581-4.Hejný, M., Novotná, J., Stehlíková, N. Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky. UK Praha, 2004. ISBN 80-7290-189-3.Hejný, M. a kol. učebnice, pracovní sešity a příručky učitele Matematika 1. - 5. ročník ZŠ. Individuální vzhledem k řešenému pedagogickému problému.

Požadavky

Účast na výuce (0-10b.), pravidelné konzultace s vyučujícím disciplíny - konzultantem (0-10b.), průběžné studium doporučené literatury a pramenů (0-10b.), písemné zpracování portfolia (0-70b.)Zápočet je následně hodnocen takto:0 - 50 bodů nesplnil51 - 100 bodů splnil

Garant

RNDr. Renáta Zemanová, Ph.D.

Vyučující

RNDr. Radek Krpec, Ph.D.RNDr. Renáta Zemanová, Ph.D.