Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Projektový seminář oborový 1 (KMD / 5ROJ1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMD / 5ROJ1 - Projektový seminář oborový 1, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Všechny semináře jsou věnovány konzultacím k přípravě následujících učebních úloh, které se vztahují k tvorbě a návrhu průběhu vyučovacího projektu v primární škole.Formulace hlavního záměru projektu: pro studenta - učitele (v jazyce preferovaných hodnot a rovin rozvoje), pro žáky (hlavní motivace v jazyce žáků)Hlavní vyučovací cíle vyučovacího projektu: kognitivní, afektivní, 1. volní a psychomotorické, 2.sociální, 3.axiologickéPředpokládaná volba metod práce (s odkazy na autory)Předpokládaná volba organizačních forem práce (s odkazy na autory)Předpokládané materiálně didaktické prostředkyPředpokládané činnosti a mezipředmětové vztahyVýstup projektu (produkty žáků)

Získané způsobilosti

Student:- navrhuje projekt integrované tematické výuky nebo výukový projekt pro vybraný ročník primární školy respektující požadavky integrovaného kurikula primární školy (s vazbou na RVP ZV) - s důrazem na motivaci žáků a vývojové zvláštnosti vybrat téma nebo problém výukového projektu/ITV, - formuluje hlavní záměr v jazyce studenta/učitele i v jazyce žáka, - formuluje výukové cíle v doménách kognitivní, afektivní a psychomotorické, - formuluje odpovídající učební úlohy pro žáky, - volí výukové metody, organizační formy a materiálně didaktické prostředky - s ohledem na hlavní záměr a výukové cíle navrhuje očekávané výstupy - závěrečné produkty žáků (u výukového projektu) -navrhuje harmonogram realizace výukového projektu/ITV v podmínkách Souvislé projektové praxe - kriticky reflektovat výsledky konzultací s vedoucím učitelem praxe a VŠ učitelem (konzultantem 5ROJ1)

Literatura

další literatura individuální vzhledem k tématu projektu. Hejný, M., Kuřina, F. Dítě, škola a matematika. Portál Praha, 2001. ISBN 80-7178-581-4.Hejný, M., Novotná, J., Stehlíková, N. Dvacet pět kapitol z didaktiky matematiky. UK Praha, 2004. ISBN 80-7290-189-3.Hejný, M. a kol. učebnice, pracovní sešity a příručky učitele Matematika 1. - 5. ročník ZŠ.

Požadavky

Účast na výuce (0-10b.), pravidelné konzultace s vyučujícím disciplíny - konzultantem (0-10b.), průběžné studium doporučené literatury a pramenů (0-10b.), zpracovávání zadaných učebních úloh - ukázkové portfolium (0-70b.)Zápočet je následně hodnocen takto:0 - 50 bodů nesplnil51 - 100 bodů splnil

Garant

RNDr. Renáta Zemanová, Ph.D.

Vyučující

RNDr. Radek Krpec, Ph.D.RNDr. Renáta Zemanová, Ph.D.