Předmět Pedagogika - Formulace pedag. problému (KPA / CPP)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPA / CPP - Pedagogika - Formulace pedag. problému, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Označení, identifikace, diagnostikování, pojmenování pedagogického problému, edukačního problému.
Literatura
SKALKOVÁ, J. Aktivita žáků ve vyučování. Praha: SPN, 1971. KASÍKOVÁ, H. Kooperativní učení, kooperativní škola. Teoretické a praktické problémy. Praha : Portál, 1997. ISBN 80-7178-167-3.KANTORKOVÁ, H. Pedagogická tvořivost studentů učitelství. Ostrava : PdF, 2000. ISBN 80-7042-162-2.HRACHOVCOVÁ, M, - Horská, V. - Zouhar, J. Pomáháme při tvorbě Školního vzdělávácího programu - vzdělávací obor Výchova k občanství. Praha 2007. Praha : MŠMT, 2001. Němec, V. Projektový management. Praha: Grada, 2002. www.vuppraha.czKAŠOVÁ, J. Škola trochu jinak. Projektové vyučování v teorii a praxi. Kroměříž : Iuventa, 1995. PRÁŠILOVÁ, M. Tvorba vzdělávacího programu. Praha : Triton, 2006. ISBN 80-7254-712-7.ŠIMONÍK, O. Výukové projekty. In MAŇÁK, J.; aj. Alternativní metody a postupy. Brno: MU, 1997. ISBN 80-210-1549-7.POPPER, K.R. Život je řešení problému. Praha: MF, 1998. ISBN 80-204-0686-7.
Požadavky
Každý studující dokáže samostatně označit, diagnostikovat, pojmenovat a formulovat pedagogický problém (50b) a určit jeho jádro tak, aby se bylo možné zaměřit v dalším období na jeho řešení (20b).V semináři kooperuje s ostatními studujícími a zapojí se do formulace pedagogických problémů ostatních (10b), v precizování formulace jim pomůže (20b).