Předmět SZZ - Reflektovaná pedagogická praxe (KPA / MSSZ2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPA / MSSZ2 - SZZ - Reflektovaná pedagogická praxe, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Studetn/ka ústně prezentuje diagnostikovaný, analyzovaný pedagogický problém v konkrétní skupině dětí či u konkrétního dítěte a svůj návrh řešení prostřednictvím edukační částí pedagogického projektu. Prezentuje řešení v průběhu pedagogické praxe a sebereflektuje a reflektuje dosažené výsledky u konkrétních dětí v komponentách kompetencí dětí ve vztahu k RVP PV.U státní závěrečné zkoušky bude akceptován pouze ten pedagogický projekt, na kterém studující pracoval/a v rámci výuky s vyučujícím.
Získané způsobilosti
Student/ka dokáže postihnout podstatu řešeného pedagogického problému v pedagogickém projektu, přesvědčivě odůvodní vybraný způsob řešení pedagogického problému a jeho realizaci v pedagogickém projektu. Dokáže posoudit adekvátnost svého výběru námětu, analyzuje vlastní didaktickou přípravu pedagogického projektu vzhledem k dosaženým kompetencím dětí. Reflektuje uvedení řešeného problému i námětu do širších souvislostí a vzhledem k RVP PV. Prezentuje svou sebereflexi a sebehodnocení dostatečnosti a vhodnosti své teoretické přípravy a její využití při zpracovávání pedagogického projektu. Odpovídajícím způsobem používá odbornou pojmovou mapu. Reflektuje vhodnost, dostatečnost vlastní teoretické přípravy, její využitelnost při zpracování pedagogického projektu. Dokáže prezentovat své řešení analyzovaného, diagnostikovaného pedagogického problému, průběhu řešení a výsledku pedagogického projektu, osobního přesvědčení o praktickém využití řešení. Používá jazykové, stylisticky a intonačně odbornou pedagogickou terminologii v rámci pedagogické komunikace.
Literatura
K přípravě. studující využije podle svého uvážení veškeré odborné literatury, která byla v předmětech pedagogiky doporučená v průběhu studia.
Požadavky
Ústně prezentovat diagnostikovaný, analyzovaný pedagogický problém v konkrétní skupině dětí či u konkrétního dítěte a svůj návrh řešení prostřednictvím edukační částí pedagogického projektu. Prezentovat řešení v průběhu pedagogické praxe a sebereflektovat a reflektovat dosažené výsledky u konkrétních dětí v komponentách kompetencí ve vztahu k RVP PV. Používat jazykově, stylisticky a intonačně odbornou pedagogickou terminologii v rámci pedagogické komunikace.
Garant
doc. PaedDr. Radmila Burkovičová, Ph.D.