Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing ve vzdělávání dospělých (KPD / 33AMT)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPD / 33AMT - Marketing ve vzdělávání dospělých, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Jak rozumět pojmu marketing. Definice pro 21. století. Vytváření marketingových strategií a plánů.2. Jak porozumět marketingu? Shromažďování informací a detailní zkoumání prostředí. Předpovídání poptávky ve vzdělávání.3. Spojení se zákazníky . Vytváření hodnotypro zákazníky , jejich spokojenost a loajalita. Analýza spotřebních trhů Identifikace tržních segmentů a jejich targeting.4. Budování silných značek. Tvorba hodnoty značky a vyrovnání se s konkurencí.5. Formování tržních nabídek. Stanovení strategie vytváření a řízení produktů a služeb vzdělávání6. Poskytování hodnoty. Stanovení a měření efektů ve vzdělávání.7. Komunikování hodnoty. Vytváření a řízení integrované marketingové komunikace. Tvorba komunikačního mixu. Tvorba osobní komunikace : direkt marketing a osobní prodej.8. Zajištění úspěšného dlouhodobého růstu . Uvádění nových tržních nabídek. Péče o stále zákazníky CRM.

Získané způsobilosti

- znalost klíčových pojmů z oblasti marketingu,- dovednost přípravit tržní nabídku v oblasti vzdělávání,- schopnost analyzovat a zhodnotit kvalitu vzdělávacích akcí,- dovednost měřit kvalitu ve vzdělávání.

Literatura

MUŽÍK, J. Management ve vzdělávání dospělých. 55 s. Praha: DAHA, 1998. ISBN 8090223222.KALNICKÝ, J. Marketing. In Systémová andragogika, s. 130-134. Ostrava, Pdf OU, 2007. ISBN 9788073684891.KOTLER, P. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 258 s. Praha: Management Press, 2000. ISBN 8072610104.Pelsmacker, P., Geuens, M., Bergh, J., V. Marketingová komunikace. 581 s. Praha: Grada, 2003. ISBN 8024702541.Kotler, Ph. Marketing od "A do "Z. 203 s. Praha :, 2003. ISBN 8072610821.Lyková, J. Marketingový audit a kontrola. 117 s. Praha: Grada, 2000. ISBN 8071697206.

Požadavky

V rámci cvičení - procvičování řešení a analýza případových studií.Zpracování seminární práce - vytvoření návrhu marketingové strategie pro konkrétní vybranou aktivitu VD - se zdůvodněním. Podmínka udělení zápočtu. Předmět lze absolvovat během zahraničního studijního pobytu za podmínek:- osobní konzultace s vyučujícím před odjezdem na zahraniční studijní pobyt,- zpracování návrhu marketingové strategie a analýza případové studie (obojí písemně zpracované a odevzdané v průběhu semestru, příp. zaslané e-mailem),- studium odborné literatury.

Garant

doc. PhDr. Josef Malach, CSc.

Vyučující

Mgr. Pavel Kapoun