Předmět Marketing a podnikání ve vzděl.dospělých (KPD / XMPVD)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPD / XMPVD - Marketing a podnikání ve vzděl.dospělých, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Jak rozumět pojmům marketing a podnikání. Vytváření marketingových i podnikatelských strategií.2. Jak se bude vyvíjet poptávka po vzdělávání, jak nám může pomoci marketing.3. Kdo je potenciální zákazník. Vytváření hodnot pro zákazníky, jejich loajalita a spokojenost. Analýza spotřebních trhů, identifikace tržních segmentů. CRM.4. Tvorba značky, její hodnota, role značky a vyrovnání se s konkurencí.5. Strategie a řízení produktů a služeb ve vzdělávání, formování tržních nabídek.6. Stanovení a měření efektivnosti ve vzdělávání, uvádění nových tržních nabídek7. Marketingová komunikace, tvorba marketingového mixu, tvorba osobní komunikace, direkt marketing a osobní prodej.8. Nezbytné základy a předpoklady pro podnikání ve vzdělávání.
Získané způsobilosti
Student získá:- znalost klíčových pojmů z oblasti marketingu a podnikání;- dovednost připravit tržní nabídku v oblasti vzdělávání;- kompetenci analyzovat a zhodnotit kvalitu vzdělávacích akcí.
Literatura
MUŽÍK, J. Management ve vzdělávání dospělých. Praha : DAHA, 1998. ISBN 80-902232-2-2.KALNICKÝ, J. Marketing. Systémová andragogika. Ostrava : PdF OU, 2007. ISBN 978-80-7368-489.FORET, M. Marketingová komunikace. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-811-2.ŘEHOŘ, V. Základy podnikání. Praha : Technická literatura, 2010. ISBN 978-80-247-3339-5.HORÁKOVÁ, J. Management a marketing ve vzdělávání dospělých. Zlín : Univerzita T. Bati, 2008. FORET, M., PROCHÁZKA, P., URBÁNEK, T. Marketing - základy a principy. Brno : Computer Press, 2005. ISBN 80-251-0790-6.KOTLER, P. Marketing Management. 10. rozšířené vydání. Praha : Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.PAYNE, A. Marketing služeb. Praha : Grada Publishing, 1996. ISBN 80-7169-276-X.VESELÁ, J. Marketingový mix konkrétního podniku. Brno : Masarykova Univerzita Brno, 2006. HAYGH, D. Oceňování značky a jeho význam. Praha : Management Press, 2002. ISBN 80-7261-073-2.KOTLER, P. Marketing od A do Z. Praha : Management Press, 2003. ISBN 80-726-1082-1.KOTLER, P. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha : Management Press, 2000. ISBN 80-7261-010-4.JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha : Grada Publishing, 2000. ISBN 80-7169-995-0.PELSMACKER, P. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.LYKOVÁ, J. Marketingový audit a kontrola. Praha : Grada. ISBN 80-716-9720-6.
Požadavky
a) Připravovat a analyzovat případové studie.b) Vytvořit marketingovou studii pro konkrétní vybranou aktivitu.c) Průběžně sledovat doporučenou odbornou literaturu.Pokud student náležitě splní všechny požadavky udělení zápočtu, získá 100 bodů. Výsledný počet bodů se převede na klasifikační stupeň podle platné směrnice rektora OU.100 - 51 bodů započteno 50 - 0 bodů nezapočteno
Garant
doc. PhDr. Josef Malach, CSc.
Vyučující
PaedDr. Miroslav Mrkvica