Předmět Průběžná školní praxe 1 (KPE / 22PRX)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPE / 22PRX - Průběžná školní praxe 1, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Studenti absolvují podle časového plánu průběžnou pedagogickou praxi ve stanovených základních školách, absolvují náslechy a pedagogické výstupy podle časového plánu a pokynů oborového didaktika, následně provádějí spolu s cvičným učitelem a oborovým didaktikem analýzu a hodnocení výuky a reflexi vlastních pedagogických výstupů.Průběžně se komplexně seznamují s chodem školy a dalšími pracovními povinnostmi pedagoga.
Získané způsobilosti
Student získá praktické zkušenosti s aplikací při studiu nabytých znalostí a dovedností v prostředí možného budoucího zaměstnání.
Literatura
BAŠTECKÁ, B. A KOL. Klinická psychologie v praxi. Praha : Portál, 2003. Křivohlavý, J. Pozitivní psychologie. Praha: Portál, 2004. ISBN 80-7178-835-X.Křivohlavý, J. Psychologie nemoci. Praha : Grada, 2002. ISBN 80-247-0179-0.Křivohlavý, J. Psychologie zdraví. 2. vyd. Praha: Portál, 2003. Mastiliaková, D. Holistické přístupy k péči o zdraví. NCONZO, 2007. ISBN 978-80-7013-457-3.Honzák, R. I v nemoci buď přítelem. Praha : Avicenum, 1989. Kratochvíl, S. Jak žít s neurózou. 2. vyd. Praha: Avicenum, 1988. KAPR, J., KOUKOLA, B. Pacient - Revoluce v poskytování péče. Praha: Sociologické nakladatelství SLON, 1998. Křivohlavý, J. Psychologie smysluplnosti existence. Praha : Grada, 2006. Baštecký, J. Šavlík, J., Šimek, J. a kol. Psychosomatická medicína. Praha : Grada, 1993. Kratochvíl, S. Základy psychoterapie. 3. vyd. Praha: Portál, 2000.
Požadavky
Absolvování průběžné praxe ve stanovené době a časovém rozsahu, absolvování náslechů a pedagogických výstupů, písemné zpracování hospitačních záznamů, přípravy výuky výchovy ke zdraví, reflexe pedagogických výstupů a zpracování další dokumentace s praxí související.Student musí splnit požadavky tak, aby mu mohly být přiděleny body a z nich vyplývající klasifikace dle níže uvedeného klíče. Body______Klasifikace zkouška____Klasifikace zápočet 91 - 100____________1_________________započteno71 - 90_____________2_________________započteno51 - 70_____________3_________________započteno0 - 50_____________ 4_________________nezapočteno
Garant
PhDr. Alice Strnadlová