Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingový výzkum (KPV / BMAVY)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPV / BMAVY - Marketingový výzkum, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- informační zabezpečení marketingu- metodika marketingového výzkumu- dotazování, obsah dotazníku- další metody primárního výzkumu- realizace výzkumu- výrobkový výzkum- cenový výzkum- výzkum distribuce- výzkum pro potřeby marketingové komunikace- vizualizace a report údajů- agenturní výzkum- prezentace výsledků

Získané způsobilosti

Student získá:- schopnost chápat a definovat základní pojmy z oblasti marketingového výzkumu- schopnost pracovat s odbornou literaturou- schopnost orientovat se v postupech, metodách a technikách, které marketingový výzkum využívá- formulovat marketingové cíle organizace- schopnost rozhodnout o využití nástrojů marketingového výzkumu- praktické zkušenosti realizací vlastního konkrétního výzkumného projektu- schopnost modifikovat marketingový výzkum pro určitou organizaci

Literatura

Svobodová H.- Mynářová L.- Kačer R. Marketingový výzkum. VŠB - TU, Ostrava, 1994. Bárta V.-Bártová H. Význam trhu a chování spotřebitele. VŠE, Praha, 1993. Kotler P. Marketing, Management. Victoria Publishing, Praha, 1992. Kozel,R. Moderní marketingový výzkum. Grada. Ostrava, 2006.

Požadavky

- docházka na tutoriály- aktivní účast na tutoriálech- aktivní účast při řešení úkolů- studium zadané odborné literatury- obhajoba výzkumného projektu- absolvování ústní zkouškyHodnocení:100-91 bodů výborně90-71 bodů velmi dobře70-51 dobře50-0 bodů nevyhověl

Garant

Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda

Vyučující

Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda