Předmět Marketingový výzkum (KPV / BMAVY)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPV / BMAVY - Marketingový výzkum, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- informační zabezpečení marketingu- metodika marketingového výzkumu- dotazování, obsah dotazníku- další metody primárního výzkumu- realizace výzkumu- výrobkový výzkum- cenový výzkum- výzkum distribuce- výzkum pro potřeby marketingové komunikace- vizualizace a report údajů- agenturní výzkum- prezentace výsledků
Získané způsobilosti
Student získá:- schopnost chápat a definovat základní pojmy z oblasti marketingového výzkumu- schopnost pracovat s odbornou literaturou- schopnost orientovat se v postupech, metodách a technikách, které marketingový výzkum využívá- formulovat marketingové cíle organizace- schopnost rozhodnout o využití nástrojů marketingového výzkumu- praktické zkušenosti realizací vlastního konkrétního výzkumného projektu- schopnost modifikovat marketingový výzkum pro určitou organizaci
Literatura
Svobodová H.- Mynářová L.- Kačer R. Marketingový výzkum. VŠB - TU, Ostrava, 1994. Bárta V.-Bártová H. Význam trhu a chování spotřebitele. VŠE, Praha, 1993. Kotler P. Marketing, Management. Victoria Publishing, Praha, 1992. Kozel,R. Moderní marketingový výzkum. Grada. Ostrava, 2006.
Požadavky
- docházka na tutoriály- aktivní účast na tutoriálech- aktivní účast při řešení úkolů- studium zadané odborné literatury- obhajoba výzkumného projektu- absolvování ústní zkouškyHodnocení:100-91 bodů výborně90-71 bodů velmi dobře70-51 dobře50-0 bodů nevyhověl
Garant
Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda
Vyučující
Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda