Předmět Marketingový mix (KPV / BMMIX)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPV / BMMIX - Marketingový mix, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- základní pojmy, podstata a pojetí marketingového mixu- organizace marketingu ve firmě- pojetí, taktika a strategie marketingového mixu- marketingové pojetí výrobku- cena a cenová politika, typy cen- marketingová propagace a komunikace- distribuce jako faktor marketingu
Získané způsobilosti
Student získá:- schopnost chápat a definovat základní pojmy z oblasti marketingového mixu- schopnost pracovat s odbornou literaturou- schopnost formulovat strategie marketingového mixu- schopnost rozhodnout o využití nástrojů marketingového mixu v organizaci- schopnost modofikovat proces marketingového řízení organizace- schopnost posoudit možnosti organizace při tvorbě marketingového plánu
Literatura
Lukoszová X. Cenová politika firmy. DTP Design, Ostrava, 1998. Kantorová, K. Marketingový mix. Studijní textová opora. Ostravská univerzita, 2003. Kotler P. Marketing, Management. Victoria Publishing, Praha, 1992. Zákon o účetnictvíč. 563/1991 Sb.
Požadavky
- docházka na tutoriály- aktivní účast na tutoriálech- aktivní účast při řešení úkolů- studium zadané odborné literatury- příprava na zkoušku- absolvování ústní zkouškyHodnocení:100-91 bodů výborně90-71 bodů velmi dobře70-51 dobře50-0 bodů nevyhověl
Garant
Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda
Vyučující
Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda