Předmět Základy marketingu (KPV / BZAMA)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPV / BZAMA - Základy marketingu, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- podstata, vývoj a cíle marketingu- trh, poptávka, moderní trh a jeho atributy- makroprostředí- specifika trhů a jejich segmentace- informační zabezpečení marketingu- marketingové řízení- marketingový mix - řízení produktu, cena- marketingový mix - distribuce, marketingová komunikace- aktuální problémy marketingu
Získané způsobilosti
student získá:- schopnost chápat a definovat základní pojmy z oblasti marketingu- schopnost definovat moderní trh a jeho atributy- schopnost identifikovat specifika jednotlivých trhů- schopnost charakterizovat jednotlivé prvky marketingového mixu- schopnost vysvětlit rozdíly v jednotlivých marketingových přístupech- schopnost identifikovat marketingové odlišnosti trhu spotřebitelů i organizací- schopnost formulovat strategie marketingového mixu- schopnost posoudit možnosti organizace při tvorbě marketingového plánu- schopnost aplikovat získané poznatky na základní praktické problémy- schopnost pracovat s odbornou literaturou
Literatura
Svobodová, H. Základy marketingu, distanční studijní opora. Ostrava, 1996. Svobodová,H. Základy marketingu. Studijní textová opora. Ostravská univerzita, 2007. Horáková, I. Marketing v současné světové praxi. Praha, 1992. Hálek,V. Základy marketingu. Gaudeamus, 2007.
Požadavky
- docházka na tutoriály- aktivní účast na tutoriálech- aktivní účast při řešení úkolů- studium zadané odborné literatury- příprava na zkoušku- absolvování písemné zkouškyHodnocení:100-91 bodů výborně90-71 bodů velmi dobře70-51 dobře50-0 bodů nevyhověl
Garant
Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda
Vyučující
Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda