Předmět Marketing (KPV / CMARK)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPV / CMARK - Marketing, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- podstata, vývoj a cíle marketingu- trh, poptávka, moderní trh a jeho atributy- specifika trhů a jejich segmentace- informační zabezpečení marketingu- marketingové řízení, organizace marketingu ve firmě- marketingový mix - základní pojmy, pojetí, taktika a strategie marketingového mixu- podstata a pojetí řízení produktu, cena a cenová politika- marketingový mix - distribuce, marketingová propagace a komunikace- distribuce jako faktor marketingu- marketingová propagace a komunikace- metodika marketingového výzkumu, dotazování, obsah dotazníku, další metody primárního výzkumu, vizualizace a report údajů, prezentace výsledků- realizace výzkumu, výzkum výrobkový, cenový, výzkum distribuce, komunikace
Získané způsobilosti
student získá:- schopnost chápat a definovat základní pojmy z oblasti marketingu a marketingového výzkumu- schopnost formulovat marketingové cíle organizace- schopnost definovat moderní trh a jeho atributy- schopnost identifikovat specifika jednotlivých trhů- schopnost charakterizovat jednotlivé prvky marketingového mixu- schopnost vysvětlit rozdíly v jednotlivých marketingových přístupech- schopnost formulovat strategie marketingového mixu- schopnost posoudit možnosti organizace při tvorbě marketingového plánu- schopnost modifikovat proces marketingového řízení organizace- schopnost posoudit možnosti organizace při tvorbě marketingového plánu- schopnost pracovat s odbornou literaturou - praktické zkušenosti realizací vlastního konkrétního výzkumného projektu
Literatura
Kantorová, K. Marketingový mix. Studijní textová opora. Ostravská univerzita, 2003. Svobodová, H. Základy marketingu, distanční studijní opora. Ostrava: OSU, 2006. Horáková, I.:. Marketing v současné světové praxi. Grada, Praha, 1992. ISBN 80-85424-83-5.Kotler, P. Marketing Management. (10. rozšířené vydání). Grada publishing. Praha, 2001. ISBN 80-247-0016-6.Lukoszová X. Cenová politika firmy. DTP Design, Ostrava, 1998. KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing a.s., 2006. Hálek,V. Základy marketingu. Gaudeamus, 2007.
Požadavky
- docházka na tutoriály- aktivní účast na tutoriálech- aktivní účast při řešení úkolů- studium zadané odborné literatury- příprava na zkoušku- absolvování písemné zkouškyHodnocení:100-91 bodů výborně90-71 bodů velmi dobře70-51 dobře50-0 bodů nevyhověl
Garant
Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda
Vyučující
Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda