Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing (KPV / CMARK)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPV / CMARK - Marketing, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- podstata, vývoj a cíle marketingu- trh, poptávka, moderní trh a jeho atributy- specifika trhů a jejich segmentace- informační zabezpečení marketingu- marketingové řízení, organizace marketingu ve firmě- marketingový mix - základní pojmy, pojetí, taktika a strategie marketingového mixu- podstata a pojetí řízení produktu, cena a cenová politika- marketingový mix - distribuce, marketingová propagace a komunikace- distribuce jako faktor marketingu- marketingová propagace a komunikace- metodika marketingového výzkumu, dotazování, obsah dotazníku, další metody primárního výzkumu, vizualizace a report údajů, prezentace výsledků- realizace výzkumu, výzkum výrobkový, cenový, výzkum distribuce, komunikace

Získané způsobilosti

student získá:- schopnost chápat a definovat základní pojmy z oblasti marketingu a marketingového výzkumu- schopnost formulovat marketingové cíle organizace- schopnost definovat moderní trh a jeho atributy- schopnost identifikovat specifika jednotlivých trhů- schopnost charakterizovat jednotlivé prvky marketingového mixu- schopnost vysvětlit rozdíly v jednotlivých marketingových přístupech- schopnost formulovat strategie marketingového mixu- schopnost posoudit možnosti organizace při tvorbě marketingového plánu- schopnost modifikovat proces marketingového řízení organizace- schopnost posoudit možnosti organizace při tvorbě marketingového plánu- schopnost pracovat s odbornou literaturou - praktické zkušenosti realizací vlastního konkrétního výzkumného projektu

Literatura

Kantorová, K. Marketingový mix. Studijní textová opora. Ostravská univerzita, 2003. Svobodová, H. Základy marketingu, distanční studijní opora. Ostrava: OSU, 2006. Horáková, I.:. Marketing v současné světové praxi. Grada, Praha, 1992. ISBN 80-85424-83-5.Kotler, P. Marketing Management. (10. rozšířené vydání). Grada publishing. Praha, 2001. ISBN 80-247-0016-6.Lukoszová X. Cenová politika firmy. DTP Design, Ostrava, 1998. KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing a.s., 2006. Hálek,V. Základy marketingu. Gaudeamus, 2007.

Požadavky

- docházka na tutoriály- aktivní účast na tutoriálech- aktivní účast při řešení úkolů- studium zadané odborné literatury- příprava na zkoušku- absolvování písemné zkouškyHodnocení:100-91 bodů výborně90-71 bodů velmi dobře70-51 dobře50-0 bodů nevyhověl

Garant

Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda

Vyučující

Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda