Předmět Marketing v rekreaci (KTV / 1KZMR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KTV / 1KZMR - Marketing v rekreaci, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Role marketingu v organizacích a ve společnosti2. Strategické plánování3. Řízení marketingového procesu a marketingové plánování4. Marketing informačních systémů a marketingový výzkum5. Analýza marketingového prostředí ¨6. Analýza spotřebních trhů a kupního chování7. Poznávání konkurence 8. Identifikace tržních segmentů9. Tvorba marketingových strategií10. Služby, vlastnosti služeb11. Strategie tvorby cen12. Komunikační mix13. Přímý a on - line marketing
Získané způsobilosti
Student získá základní informace o analýze trhu v oblasti sportu a volného času. Student dokáže připravit a realizovat jednoduchý průzkum a aplikovat ho v praxi.
Literatura
ČÁSLAVOVÁ, E. Management sportu. Praha: East West Publishing, 2000. ISBN 80-7219-010-5.Kotler, P. Marketing Management. (10. rozšířené vydání). Grada publishing. Praha, 2001. ISBN 80-247-0016-6.DURDOVÁ, I. Sociálně - ekonomické aspekty sportu. Ostrava: Repronis, 2004. ISBN 80-7329-075-8.JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vydání, Praha: Grada, 2001. ISBN 80-7169-995-0.HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. Praha: VŠE, 1997. ISBN 80-7079-920-8.
Požadavky
- seminární práce - minimálně 4 strany A4- zkouška - písemný test - okruhy se shodují s tématy přednášek
Garant
doc. RNDr. Irena Durdová, Ph.D.
Vyučující
doc. RNDr. Irena Durdová, Ph.D.