Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Management, marketing (KTV / 3ZMNG)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KTV / 3ZMNG - Management, marketing, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Definice pojmů z oblasti managementu2. Školský management.3. Koncepce školy4. Vnitřní evaluace školy a její vztah k evaluaci vnější.5. Pracovní skupina, tým, jejich řízení.6. Personální management, zaměstnanci školy, vnitřní komunikace, delegování.7. Kultura školy, klima školy a třídy.8. Definice pojmů z oblasti marketingu, vývoj marketingové koncepce, potřeby, produkt, služby9. Marketing služeb, vlastnosti služeb10. Marketing školy, marketingová koncepce, potřeba žáků ve škole11. Poznávání konkurence, identifikace segmentů žáků a rodičů, tvorba marketingových strategií12. Marketingový mix školy - aplikovaný marketingový mix služeb a jeho nabídka (cena vzdělání, umístění školy, učitelé,13. Komunikační mix školy součást marketingového mixu - prezentace školy, komunikační kanály apod.

Literatura

Světlík, J. Marketing školy. Praha : Grada, 1996. BRADA, J. SOLFRONK, J., TOMÁŠEK, F. Vedení školy. Praha: RAABE, 2001. ISBN 80-902189-7-0.DONELLY, J.H., GIPSON, J.L., IVANCEVICH, J.M. Management. Praha: GRADA, 1997. ISBN 80-7169-422-3.Kotler, P. Marketing Management. (10. rozšířené vydání). Grada publishing. Praha, 2001. ISBN 80-247-0016-6.JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vydání, Praha: Grada, 2001. ISBN 80-7169-995-0.

Požadavky

Uspokojivá docházka do seminářů - 80 %. Zpracování seminární práce jejichž součástí bude rozhovor s učitelem základní školy na téma marketing a management základní školy.

Garant

Mgr. Oldřich Míčan