Předmět Marketing v rekreaci (KTV / KZMRR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KTV / KZMRR - Marketing v rekreaci, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Role marketingu v organizacích a ve společnosti2. Strategické plánování3. Řízení marketingového procesu a marketingové plánování4. Marketing informačních systémů a marketingový výzkum5. Analýza marketingového prostředí ¨6. Analýza spotřebních trhů a kupního chování7. Poznávání konkurence 8. Identifikace tržních segmentů9. Tvorba marketingových strategií10. Služby, vlastnosti služeb11. Strategie tvorby cen12. Komunikační mix13. Přímý a on - line marketing
Literatura
ČÁSLAVOVÁ, E. Management sportu. Praha: East West Publishing, 2000. ISBN 80-7219-010-5.KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6.DURDOVÁ, I. Sociálně - ekonomické aspekty sportu. Ostrava: Repronis, 2004. ISBN 80-7329-075-8.JANEČKOVÁ, L. Marketing služeb. Karviná: OPF SU, 1996. ISBN 80-7169-995-0.HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. Praha: VŠE, 1997. ISBN 80-7079-920-8.SVOBODOVÁ, H. Základy marketingu 1. Ostrava: VŠB - TU, 1996. ISBN 80-7078-289-7.SVOBODOVÁ, H. Základy marketingu 2. Ostrava: VŠB - TU, 1998.
Požadavky
- zápočtový písemný test - 70 % úspěšnost odpovědí- seminární práce - minimálně 4 strany A4- zkouška - pohovor - okruhy se shodují s tématy přednášek
Garant
Mgr. Igor Fojtík, Ph.D.
Vyučující
Mgr. Oldřich Míčan