Předmět Marketing v rekreaci (KTV / MARKR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KTV / MARKR - Marketing v rekreaci, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Marketing v nabídce služeb volného času - cestovní ruch, ubytování, stravování2. Hotelové kategorie a rekreační sportovní služby, hotelová centra aj.3. Evropští zákazníci v sektorech cestovního ruchu, využití volného času, ubytovacích a stravovacích služeb4. Evropský průmysl cestovního ruchu, služeb pro využití volného času, ubytovacích a stravovacích služeb5. Aplikace marketingového mixu v oblasti využití volného času6. Marketing v dílčích sektorech využití volného času - návštěvnické atraktivity, ubytování, cestovní kanceláře (touroperátoři), doprava, střediska cestovního ruchu, umění a zábava, stravování, nákupy ve volném čase, rekreace a sport7. Event marketing, základní typologie a jeho význam pro firmy realizující služby v oblasti volného času8. Fitness, Wellness vývojové trendy ve světě se zaměřením na Evropu, stav v ČR.9. Marketing v nabídce služeb volného času - marketing sportu jeho historický vývoj, současnost a vývojové trendy10. Fundraising, sponzoring, veřejná finanční podpora v oblasti sportu.11. Sportovní soutěže a marketing - sponzoring, sportovní reklama12. Merchandising a licence v oblasti sportu, televizní práva, ambush marketing13. Sport a ekonomika, problémy marketingu ve sportu - doping, korupce
Získané způsobilosti
Student se dokáže orientovat v rozdílných i společných potřebách cílové skupiny zákazníků ubytovacích zařízení s prvky pohybové rekrace a cílové skupiny zákazníků zaměřených na sport, chápe rozdíli přístupu k těmto tržním segmentům, analyzuje marketingové příležitosti a trendy v oblasti sportu a pohybové rekreace
Literatura
HORNER, S., SWARBROOKE, J. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0202-9.ŠINDLER, P. Event marketing - Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0646-6.ČÁSLAVOVÁ, E. Management sportu. Praha: East West Publishing, 2000. ISBN 80-7219-010-5.JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vydání, Praha: Grada, 2001. ISBN 80-7169-995-0.BEDŘICH, L., BEDŘICH, P. Marketing ve sportu. 2007. KOTLER,P. MARKETING MANAGEMENT (10.rozšířené vydání). Praha: GRADA Publishing, 1.vydání, 2001. ISBN 80-247-0016-6.
Požadavky
Zpracování seminární práce - analýza cílové skupiny zákazníků vybraného typu rekreačního zařízení. Úspěšné splnění zápočtového testu - 70 % úspěšnost
Garant
doc. RNDr. Irena Durdová, Ph.D.