Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Základy marketingu (KTV / ZAMRR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KTV / ZAMRR - Základy marketingu, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Role marketingu v organizacích a ve společnosti2. Strategické plánování3. Řízení marketingového procesu a marketingové plánování4. Marketing informačních systémů a marketingový výzkum5. Analýza marketingového prostředí ¨6. Analýza spotřebních trhů a kupního chování7. Poznávání konkurence 8. Identifikace tržních segmentů9. Tvorba marketingových strategií10. Služby, vlastnosti služeb11. Strategie tvorby cen12. Komunikační mix13. Přímý a on - line marketing

Získané způsobilosti

Student získá základní informace o analýze trhu v oblasti sportu a volného času. Student dokáže připravit a realizovat jednoduchý průzkum a aplikovat ho v praxi.

Literatura

ČÁSLAVOVÁ, E. Management sportu. Praha: East West Publishing, 2000. ISBN 80-7219-010-5.Kotler, P. Marketing, management. 1. vydání. Praha, Victoria Publishing, 1992. ISBN 80-85605-08-2.DURDOVÁ, I. Sociálně - ekonomické aspekty sportu. Ostrava: Repronis, 2004. ISBN 80-7329-075-8.JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. 1. vydání, Praha: Grada, 2001. ISBN 80-7169-995-0.HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. Praha: VŠE, 1997. ISBN 80-7079-920-8.SVOBODOVÁ, H. Základy marketingu 1. Ostrava: VŠB - TU, 1996. ISBN 80-7078-289-7.SVOBODOVÁ, H. Základy marketingu 2. Ostrava: VŠB - TU, 1998.

Požadavky

Realizace jednoduchého marketingového výzkumu. Účast na seminářích min. 80 %Zkouška bude probíhat formou písemného testu. Okruhy viz. témata přednášek a obsah praktických seminářů. V testu jsou využívány uzavřené i otevřené otázky. Hodnocení písemné zkoušky: " Splněno na 90% - 100 % bodů - výborně" Splněno na 80 % - 89 % bodů - velmi dobře " Splněno na 70% - 79 % bodů - dobře" Splněno na méně jak 70% bodů - nevyhověl

Garant

doc. RNDr. Irena Durdová, Ph.D.

Vyučující

doc. RNDr. Irena Durdová, Ph.D.