Předmět Ateliérová tvorba - Keramika 3 (KVV / 2AKE3)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KVV / 2AKE3 - Ateliérová tvorba - Keramika 3, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Ateliérová tvorba 3 - studenti si vybírají z předmětů : kresba, malba, sochařství, gragika, keramika, textil, fotografie. Studenti si volí dva předměty, které se váží k vypracování jejich praktické a teoretické (didaktické) části diplomové práce.1.- 2. Návrh obsahu, formy a techniky vybraných výtvarných oborů,3.- 5. Realizace výtvarných artefaktů a jejich aplikace ve školských zařízeních v průběhu pedagogické praxe.
Získané způsobilosti
Studenti na základě praktické prožitkové tvroby rozvíjejí své schopnosti a dovednosti ve výtvarné výchově. Osvojují si vědomosti, které jim tento předmět nabízí.Rozvíjí se jejich spontánní výtvarné vyjadřování.Studenti jsou vedeni k samostatné tvůrčí práci.
Literatura
Časopis: Keramika a sklo. Časopisy: CERAMICS - ATR AND PERCEPTION, AMERICAN CERAMICS. LAMIOVÁ, M. Keramika dvoch tisícročí. Bratislava : Tatran, 1985. ADAMCOVÁ, M. Keramika pro malé i velké. Olomouc : FIN, 1994. ISBN 80-85572-67-2.Braunová, A. Kouzlo keramiky a porcelánu. Praha: Práce, 1985. Landsfeld, H. Lidové hrnčířství a džbánkařství. Praha : Orbis, 1950. Morley, H. Pottery and ceramics. Catwell/Books, 1984. BATALA, O. Svět z hlíny. Praha : SSPN, 1973. Rada, P. Techniky keramiky. Praha : Aventinum, 1997. ISBN 80-85277-88-3.Racinet, A. The encyclopedia of ornament. Portland House, 1988. Chavereia, J. Velká kniha keramiky. Praha: Knihcentrum, 1996. ISBN 80-902182-9-6.
Požadavky
Ateliérová tvroba 3 navazuje na předměty Ateliérová tvorba 1 a 2.Výstup:Výtvarné zpracování přípravných skic k individuálně zvoleným tématům a jejich realizace ve zvolené technice. Vědomé uplatnění tvořivosti při vlastních aktivitách je chápán jako základní faktor rozvoje osobnosti.
Garant
prof. Ivo Chovanec, ak. soch.
Vyučující
prof. Ivo Chovanec, ak. soch.