Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Diplomový seminář 2 (KVV / 2JDP2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KVV / 2JDP2 - Diplomový seminář 2, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Tématické okruhy:1. Uspořádání a hodnocení získaných teoretických informací.2. Zpracování a ciselování použitých teoretických informací.3. Třídění, uspořádání a popisování autentických výtvarně-tvůrčích zkušeností (pokud je součástí diplomové práce autentická výtvarně - tvůrčí prezentace).4. - 5. Třídění a uspořádání praktických zkušeností z přípravy, realizace a reflexe výtvarně-pedagogického projektu.6. - 8. Zapracování řešeného problému do vnitřních struktur celého komplexu diplomové práce.9. - 10. Kompletace teoretické i praktické části práce.11. - 12. Formulace závěrů práce.13. Závěrečná korekce práce, etická korekce textu.

Získané způsobilosti

Předmět se zaměřuje na gradaci osobnostního, sociálního, tím také profesního vývoje studenta s profesním zaměřením na vzdělávání ve výtvarném oboru. Kompetence studentů gradují v předmětech Prameny 1, 2, 3, 4 (Expresivní dialogy), Teorie a praxe výtvarné výchovy 1, 2.1) V rovině receptivní se u studenta rozvíjí schopnost induktivně odkrývat, konstruktivně objevovat zákonitosti plošné, prostorové i časoprostorové výtvarné tvorby ve vztahu k jeho sociálním kontextům.2) V rovině produktivní v psychodidaktické problematice diplomové práce student adekvátně volí pojmové zázemí psychodidaktických situací v kontextu s odbornou literaturou se strukturou, obsahem a formou diplomové práce. S vazbou na vlastní výtvarnou činnost proniká do uvědomovaných obsahů vlastní motivovanosti k výtvarné seberealizaci. Učí se rozumět vzdělávacím potřebám druhých lidí, uvědomuje si je ve vztahu k hodnotám přírody a kultury (s důrazem na výtvarné umění).

Literatura

Pelikán, J. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha : Karolinum, 1998. ISBN 80-7184-569-8.MAŇÁK, J. Kapitoly z metodologie pedagogiky. Brno : PdF MU, 1994. ISBN 80-210-1031-2.SPOUSTA, V. et al. Vádemecum autora vědecké a odborné práce (se zaměřením na práce pedagogické). Brno : Masarykova univerzita, 2001. ISBN 80-210-2237-2.Gavora, P. Výzkumné metody v pedagogice. Brno : Paido, 1996. ISBN 80-85931-15-X.

Požadavky

Výstup: Seminární práce - odevzdání předfinální podoby zpracování diplomové práce, její struktury, včetně příloh a studijní literatury.

Garant

PhDr. Danuše Sztablová, Ph.D.