Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Průběžná profesní praxe 2 (KVV / 2PRX2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KVV / 2PRX2 - Průběžná profesní praxe 2, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Rámcový vzdělávací plán v konkrétních podmínkách školy praxe; kreativní vytváření dílčích plánů, projektů a strategií výuky v daných podmínkách.2. Zvládání oborových znalostí v kontextu přesahujícím aktuálně řešené výtvarné projekty.3. Zvládání schopnosti odborné i lidské prosociálně strukturované komunikace se žáky, studenty, klienty.4. Schopnost samotného projektování a realizování vlastní výuky v různých typech škol a s věkově i sociálně různorodými klienty, schopnost reflektování, analýzy a korekce realizovaných programů.5. Vytváření dokumentace vlastní výuky a rozvíjení schopnosti její prezentace v diskusních klubech.

Získané způsobilosti

Student umí připravit, realizovat, dokumentovat a reflektovat výstup, etudu, lekci vzdělávacího výtvarného programu. Dovede kriticky sledovat vyučování, popsat je, analyzovat a aplikovat získané poznatky a zkušenosti. Orientuje se ve školních dokumentech, umí s nimi pracovat.

Literatura

ŠVEC, V. Autodiagnostika pedagogické činnosti učitele - módnost nebo potřeba? In Pedagogika roč. XLIV, 1994, s. 105-112. SZTABLOVÁ, D. K některým otázkám pedagogické praxe posluchačů oboru učitelství primární školy. Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, 1997. ISBN 80-7042-121-5.PASCH, M., GARDNER, T. G. aj., SPARKS-LANGEROVÁ, G. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha : Portál, 1998. ISBN 80-7178-127-4.HAZUKOVÁ, H. Příprava učitele na rozhodování ve výtvarné výchově I. Praha : PdF UK, 1994. HAZUKOVÁ, H. Příprava učitele na rozhodování ve výtvarné výchově II. Praha : PdF UK, 1995. FONTANA, D. Psychologie ve školní praxi. Praha : Portál, 2003. ISBN 80-7178-626-8.HAZUKOVÁ, H., DVOŘÁKOVÁ, M. Situace ve výtvarné výchově. Liberec : Technická univerzita, 2002. ISBN 80-7083-661-X.

Požadavky

1. Aktivní účast ve všech hodinách pedagogické praxe. 2. Vytvoření souboru materiálů dokumentujících sledované lekce a vlastní realizované výstupy.3. Znalost problematiky a terminologie.

Garant

PhDr. Danuše Sztablová, Ph.D.

Vyučující

BcA. Mgr. Kristina SedlíkováPhDr. Danuše Sztablová, Ph.D.