Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Průběžná profesní praxe 1 (KVV / 2PRX4)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KVV / 2PRX4 - Průběžná profesní praxe 1, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Aktivní účast v hodinách pedagogické praxe.2. Vytvoření souboru materiálů dokumentujících sledované lekce a jejich analýza.3. Příprava, dokumentace realizace a reflexe vlastního výstupu.4. Znalost problematiky a terminologie.5.- 13. Souvislá pedagogická praxe s aplikací daného předmětu na výtvarných typech škol.

Literatura

SZTABLOVÁ, D. K některým otázkám pedagogické praxe posluchačů oboru učitelství primární školy ve výtvarné výchově. Ostrava : Ostravská univerzita, 1997. ISBN 80-7042-121-5.PASCH, M., GARDNER, T. G. aj., SPARKS-LANGEROVÁ, G. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha : Portál, 1998. ISBN 80-7178-127-4.HAZUKOVÁ, H. Příprava učitele na rozhodování ve VV I. (bez ISBN). Praha: PdF UK, 1994. HAZUKOVÁ, H. Příprava učitele na rozhodování ve VV II. (bez ISBN). Praha: PdF UK, 1995. Fontana, D. Psychologie ve školní praxi. Praha: Portál, 1997. Rámcový vzdělávací program. Gymnaziální vzdělávání. [online]. [2005-2008] [cit. 6.12.2008]. HAZUKOVÁ, H., DVOŘÁKOVÁ, M. Situace ve výtvarné výchově. Liberec : Technická univerzita, 2002. ISBN 80-7083-661-X.Alternativní osnovy VV, 2001-2002. In ERGO 1 / 02 UJEP, Ústí nad Labem. SLAVÍK, J. Kapitoly z výtvarné výchovy I (bez ISBN). Praha : KVV PdF UK, 1993. SLAVÍK, J. Kapitoly z výtvarné výchovy II (bez ISBN). Praha : KVV PdF UK, 1994. SLAVÍK, J. Od výrazu k dialogu ve výchově. Artefiletika. Praha : Karolinum, 1998. ISBN 80-7184-437-3.Učebnice výtvarné výchovy pro základní školy a střední školy. Vančát, J. Poznávací a komunikační obsah výtvarné výchovy v kurikulárních dokumentech. Praha: Sdružení MAC s.r.o., 2002. ISBN 80-86015-90-4.

Požadavky

Rozvíjení dovednosti projektování, realizace a reflektování vlastních výstupů a sledování, zaznamenávání, analýza a hodnocení výuky výtvarné výchovy na středních školách.Výstup: Soubor materiálů dokumentujících a reflektujících průběh praxe.Bodová tabulka pro hodnocení:91-100 A - 1 (1) - započteno81-90 B - 2+ (2)- započteno71-80 C - 2- (2) - započteno61-70 D - 3+ (3) - započteno51 - 60 E - 3- (3) -započteno0-50 F, FX - 4 (4) - nezapočtenoVysvětlení:A-FX = Hodnocení (šestistupňová klasifikační stupnice)1, 2+,2-,3+,3-, 4 = Zkouška (šestistupňová klasifikační stupnice)1,2,3,4 = Zkouška OU (čtyřstupňová klasifikační stupnice)Zápočet - započteno X nezapočteno

Garant

PhDr. Danuše Sztablová, Ph.D.

Vyučující

PhDr. Danuše Sztablová, Ph.D.