Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Průběžná profesní praxe 2 (KVV / 2PRX5)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KVV / 2PRX5 - Průběžná profesní praxe 2, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Schopnost kritického sledování, zaznamenání a hodnocení sledované lekce.2. Dovednost vytvoření vlastního vyučovacího programu, jeho realizování, reflektování a zpracování dokumentace.3. Rozvíjení dovednosti vytváření projektů.4.- 13. Souvislá pedagogická praxe s aplikací daného předmětu na výtvarných typech škol.

Literatura

SZTABLOVÁ, D. K některým otázkám pedagogické praxe posluchačů oboru učitelství primární školy ve výtvarné výchově. Ostrava : Ostravská univerzita, 1997. ISBN 80-7042-121-5.PASCH, M., GARDNER, T. G. aj., SPARKS-LANGEROVÁ, G. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha : Portál, 1998. ISBN 80-7178-127-4.HAZUKOVÁ, H. Příprava učitele na rozhodování ve VV I. (bez ISBN). Praha: PdF UK, 1994. HAZUKOVÁ, H. Příprava učitele na rozhodování ve VV II. (bez ISBN). Praha: PdF UK, 1995. Fontana, D. Psychologie ve školní praxi. Praha: Portál, 1997. Rámcový vzdělávací program. Gymnaziální vzdělávání. [online]. [2005-2008] [cit. 6.12.2008] Dostupný z WWW: http://www.rvp.cz/sekce/5. Rámcový vzdělávací program pro gymnaziální vzdělávání. Pilotní verze. Praha: VÚP, 2004. HAZUKOVÁ, H., DVOŘÁKOVÁ, M. Situace ve výtvarné výchově. Liberec : Technická univerzita, 2002. ISBN 80-7083-661-X.Alternativní osnovy VV, 2001-2002. In ERGO 1 / 02 UJEP, Ústí nad Labem. SLAVÍK, J. Kapitoly z výtvarné výchovy I (bez ISBN). Praha : KVV PdF UK, 1993. SLAVÍK, J. Kapitoly z výtvarné výchovy II (bez ISBN). Praha : KVV PdF UK, 1994. SLAVÍK, J. Od výrazu k dialogu ve výchově. Artefiletika. Praha : Karolinum, 1998. ISBN 80-7184-437-3.Slavík, J. Pedagogické dílo a reflektování jeho významů a hodnot (Sémiologické aspekty reflektivní praxe ve výchově). In MAREŠ, J.; SLAVÍK, J.; SVATOŠ, T.; ŠVEC, V. Učitelovo pojetí výuky. Brno : Centrum pro další vzdělávání učitelů - Masarykova univerzita, 1996. ISBN 80-210-1444-X.Vančát, J. Poznávací a komunikační obsah výtvarné výchovy v kurikulárních dokumentech. Praha: Sdružení MAC s.r.o., 2002. ISBN 80-86015-90-4.Učebnice výtvarné výchovy pro základní školy a střední školy.

Požadavky

1. Aktivní účast v hodinách praxe.2. Vytvoření souboru záznamů, analýz a hodnocení sledovaných lekcí.3. Písemná příprava, realizace, reflexe vlastního výstupu.Výstup: Soubor dokumentace náslechů a jejich hodnocení, příprava vlastního výstupu s dokumentací procesu/artefaktů, reflexe. Hodnocení učitele praxe. Bodová tabulka pro hodnocení:91-100 A - 1 (1) - započteno81-90 B - 2+ (2)- započteno71-80 C - 2- (2) - započteno61-70 D - 3+ (3) - započteno51 - 60 E - 3- (3) -započteno0-50 F, FX - 4 (4) - nezapočtenoVysvětlení:A-FX = Hodnocení (šestistupňová klasifikační stupnice)1, 2+,2-,3+,3-, 4 = Zkouška (šestistupňová klasifikační stupnice)1,2,3,4 = Zkouška OU (čtyřstupňová klasifikační stupnice)Zápočet - započteno X nezapočteno

Garant

PhDr. Danuše Sztablová, Ph.D.

Vyučující

BcA. Mgr. Kristina SedlíkováPhDr. Danuše Sztablová, Ph.D.