Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Projektový seminář oborový 1 (KVV / 55OJ1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KVV / 55OJ1 - Projektový seminář oborový 1, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.- 2. Příprava řešení projektu vymezení základního problému řešeného projektu, vymezení vedlejších problémů projektu a jejich lineárního uspořádání s důrazem na vzdělávání žáků 1. stupně základní školy. (Jaký problém bych mohl řešit? Jaký problém bych mohl vložit do projektu?)3. - 4. Formulace problému projektu, vymezení a formulace hlavních a vedlejších cílů projektu s důrazem na psychodidaktické souvislosti rozvoje žáků a jejich lineárního uspořádání v projektu určeného žákům 1. stupně základní školy (Jak je problém strukturovaný? Jak bude problém v projektu strukturovaný? )5. - 6. Stanovení a formulace předpokladů řešeného projektu v oblasti obsahu s vazbou na psychosociální a didaktické otázky spojené s rozvojem žáků, vymezení témat a námětů projektu7. - 9. Konfrontace problému, cílů , prostředků a předpokladů projektu s požadavky RVP pro vzdělávání na 1. st. základní školy10. - 11. Studium spojitostí teoretických a praktických psychosociálních a otázek projektu12. Grafické mentální mapy projektu , jejich základních horizontálních a vertikálních obsahových souvislostí,13. Verbální přepis záměrů a struktury projektu do kvadratických souvislostí, konstrukce písemné formy přípravy učitele na dílčí fáze řešení projektu, na jednotlivé zážitkové situace

Získané způsobilosti

Předpokládá se, že předmět napomůže k rozvoji způsobilosti studenta řešení projektu připravit a uskutečnit. Rozvine dovednost studenta v oblasti: - vymezení problému projektu s důrazem na integraci psychosociálních a didaktických otázek projektu - vymezení cílů a obsahu projektu s důrazem na integraci psychodidaktických a kutikulárních otázek projektu - výběru strategií vzdělávaní a výchovy žáků vhodných k řešení projektového úkolu- grafického zpracování přípravné mentální mapy projektu

Literatura

Individuální vzhledem k řešenému pedagogickému problému.

Požadavky

V souvislosti s psychodidaktickou kompetencí studenta, s jejími receptivními a produktivními (tvůrčími) dimenzemi, jejich diagnostickými, projektivními, realizačními, reflektivními, sebereflektivními a jinými složkami student poznává, prožívá, seberealizuje se ve vnímání, vysvětlování a hodnocení expresivních, případně estetických hodnot přírody a vizuální kultury s důrazem na vizuální umění a jeho výtvarné formy. Své profesní kompetence rozvíjí zejména ve spolupráci s druhými lidmi a přitom:- průběžně plní tvůrčí, konstruktivní, výtvarně-didaktické úkoly se zaměřením na jejich expresivní, estetické, komunikační a jiné charakteristiky, možnosti a zpětnovazebné sociální-kulturní účinky;- nad obsahy a formami výtvarně-didaktických problémů řešených v projektech přemýšlí s vazbou na předcházející tvůrčí pedagogickou a didaktickou zkušenost s prostředím 1. st. ZŠ, na její spojitosti s poznávacím, prožitkovým, volním, motivačním a jiným osobnostním zázemím dětí i jejich učitelů s centrálním důrazem na tvůrčí zážitek ze setkání s estetickými a výtvarnými hodnotami přírody a vizuální výtvarné kultury; - zpracuje a dokumentuje projekt pro šest výtvarných setkání s dětmi, sestaví ho z vybraných enviromentálních a multikulturních problémů s vazbou na psychosociální a didaktické otázky vzdělávacího prostředí na 1. st. ZŠ. aj. Student:- pravidelně konzultuje s vyučujícím (0-10b.)- účastnil se výuky(0-10b.)- průběžné studuje doporučenou literaturu a prameny (0-10b.)- včasně zpracovává zadané učební úlohy,. vkládá je do svého portfolia: (0-70b.)- Bodová tabulka pro hodnocení:91-100 A - 1 (1) - započteno81-90 B - 2+ (2)- započteno71-80 C - 2- (2) - započteno61-70 D - 3+ (3) - započteno51 - 60 E - 3- (3) -započteno0-50 F, FX - 4 (4) - nezapočtenoVysvětlení:A-FX = Hodnocení (šestistupňová klasifikační stupnice)1, 2+,2-,3+,3-, 4 = Zkouška (šestistupňová klasifikační stupnice)1,2,3,4 = Zkouška OU (čtyřstupňová klasifikační stupnice)Zápočet - započteno X nezapočteno

Garant

PhDr. Danuše Sztablová, Ph.D.

Vyučující

PhDr. Danuše Sztablová, Ph.D.