Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Teorie a didaktika výtvarné výchovy III. (KVV / JDID3)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KVV / JDID3 - Teorie a didaktika výtvarné výchovy III., Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Zkušenosti, dovednosti a znalosti studentů jsou rozvíjeny v oblasti problematiky:1. Projekt ve výtvarné výchově jako završující koncepce a kvalita myšlení, prožívání a usilování žáků a učitele. Výběr a stanovení základního tematického rámce projektu.2. Pro a proti projektům ve výtvarné výchově (ve výtvarném vzdělávacím oboru)3. - 4. Stanovení cílových kategorií a kvalit projektu, formulace završujícího výtvarného úkolu, přípravná a realizační fáze jeho řešení.5. - 6. Integrace výtvarně psychologických aspektů projektu ve výtvarné výchově a jejich uplatnění v přípravě projektu.7. - 9. Integrace výtvarně pedagogických aspektů ve výtvarné výchově a jejich uplatnění v přípravě projektu.9.- 11. Obsahové a grafické dokončení podoby projektu.12. - 13. Prezentace a obhajoba projetu.

Literatura

ROESELOVÁ, V. Didaktika výtvarné výchovy. Praha: UK, 2003. ISBN 80-7290-121-4.SZTABLOVÁ, D. Hodnoty a integrita výtvarného vzdělávání na 1. a 2. st. základního vzdělávání. Ostrava: OU, 2008. ISBN 978-80-7368-558-4.ROESELOVÁ, V. Proudy ve výtvarné výchově. Praha : Sarah, 1999. ISBN 80-902267-3-6.ROESELOVÁ, V. Řady a projekty ve výtvarné výchově. Praha : Sarah, 1997. ISBN 80-902267-2-8.

Požadavky

Student se v průběhu cvičení aktivně podílí na tvůrčím řešení zážitkových programů. Výstup: Student zpracuje, prezentuje a obhájí rámcový program vzdělávání ve výtvarné výchově na některém stupni a typu školy. Uplatní v něm osobní pojetí výuky (výtvarného oboru) ve vzdělávacích podmínkách, které si umí představit a o kterých umí přemýšlet v mnohoznačných kontextech.

Garant

PhDr. Danuše Sztablová, Ph.D.

Vyučující

PhDr. Danuše Sztablová, Ph.D.PhDr. Danuše Sztablová, Ph.D.