Předmět Výtvarné hry a inspirace (šperk) (KVV / VYTHS)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KVV / VYTHS - Výtvarné hry a inspirace (šperk), Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Zkušenostní i pojmové znalosti ve vztahu k dovednostem studentů zahrnuje a předpokládá:Rozvoj výtvarné senzibility, představivosti, výtvarného myšlení, jejich zkušenostního a pojmového zázemí v oblasti prostorové tvorby.1. První setkání se studenty, vymezení problému. Práce se šperkem.2. Výběr příležitosti, kde bude šperk uplatněn.3. Výběr materiálu.4. Konzultace. Individuální přístup ke studentům.5. Originální tvůrčí cesta studenta.6. Papír.7. Plast.8. Drát.9. Textil.10. Nalezené bjekty.11. Finalizace šperku, konzultace.12. Definitivní úpravy prostorové práce.13. Udělení zápočtu.
Získané způsobilosti
- stále obohacuje svoji zkušenost z vizuální tvorby - prokazuje svoji tvůrčí způsobilost ve vizuálním expresivním projevu v prostorové tvorbě- je schopen pracovat s materiálem v prostoru a vytvářet drobné artefakty
Literatura
&. Klanica,Z.:Šperky. Praha : ACADEMIA, 1974. Šindelář, D. : Filosofie užitkové tvorby. Praha : Svoboda 1991. Toranová, E.: Śperky. Bratislava : Pallas, 1976. Vokáčová,V.:Šperkaři. Praha : Odeon, 1979. . &, &.
Požadavky
Soubor výtvarných objektů dokumentujících gradaci výtvarných a výtvarně didaktických kompetencí studentů v prostorové tvorbě.Zkušenosti, dovednosti a vědomosti studenti získávají cestou exploračních činností, tj. formou hry, experimetace, etud a výtvarných akcí. Reflexe gradujících se dispozic studentů je předpokládána na teoretické úrovni odpovídající danému studijnímu ročníku přípravného vzdělávání učitelů.
Garant
Mgr. Milan Cieslar, PhD.
Vyučující
Mgr. Milan Cieslar, PhD.PhDr. Danuše Sztablová, Ph.D.