Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Projektový seminář k bakalářské práci (PES / BC1PR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PES / BC1PR - Projektový seminář k bakalářské práci, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Výběr tématu a zadání bakalářské práce, etapy při zpracování bakalářské práce,2. výběr a tvorba cílů práce, charakteristika problémů bakalářské práce,3. prezentace a "supervize" aktuálních témat bakalářských prací,4. shromažďování pramenů a práce s nimi, bibliografické citace, odkazy a citace, autorský zákon, etika výzkumu,5. efektivní zacházení s jednotlivými metodami sběru dat,6. druhá prezentace a "supervize" aktuálních témat bakalářských prací,7. formální a obsahová stránka bakalářské práce,8. obhajoba bakalářské práce,9. možnosti dalšího využití bakalářské práce.

Získané způsobilosti

Student získá informace o zásadách tvorby bakalářské práce. Dovede samostatně pracovat s literaturou, formulovat cíle a problémy práce. Předmět je vnímán jako vstupní pro účely tvorby odborné práce. Student získá základní představu, jak logicky a smysluplně zpracovat téma své bakalářské práce. Student bude připraven samostatně obhájit svou bakalářskou práci.

Literatura

PELIKÁN, J. Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha : Karolinum, 1998. ISBN 80-7184-569-8.HOLOUŠOVÁ, D., KROBOTOVÁ, M. Diplomové a závěrečné práce. Olomouc : Univerzita Palackého, 2008. ISBN 80-244-1237-3.CHRÁSKA, M. Metody pedagogického výzkumu: základy kvantitativního výzkumu. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1369-4.FERJENČÍK, J. Úvod do metodologie psychologického výzkumu. Praha : Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-815-9.GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno : Paido, 2000. ISBN 80-85931-79-6.Kaufmann, J.-C. Chápající rozhovor. Praha : Sociologické nakladatelství, 2010. BRYAN, A. Social research methods. Oxford : Oxford University Press, 2001. Kerlinger, F.N. Základy výzkumu chování. Pedagogický a psychologický výzkum. Praha : Academia, 1972. MIOVSKÝ, M. Kvalitativní přístup a metody v psychologickém výzkumu. Praha : Grada, 2006. ISBN 80-247-1362-4.SVOBODA, M. Psychologická diagnostika dospělých. Praha : Portál, 1999. ChRÁSKA, M. Úvod do výzkumu v pedagogice. Olomouc : PdF UP, 2003. ISBN 80-244-0765-5.

Požadavky

Aktivní účast studentů na seminářích. Podmínkou pro udělení zápočtu je plnění domácích úkolů vyplývajících z výuky a jejich prezentace (obhajoba). Nedílnou součástí studia je aktivní práce s literárními zdroji.Pro udělení zápočtu je potřeba získat 51 - 100 bodů, z toho 0 - 40 bodů za aktivní činnost v seminářích (cvičeních) a průběžné plnění úkolů a 0 - 60 bodů za vypracování (zpracování, realizaci) konkrétního úkolu (viz požadavky na studenta). Hodnocení zkoušky:91 - 100 bodů - A81 - 90 bodů - B71 - 80 bodů - C61 - 70 bodů - D 51 - 60 bodů - E 0 - 50 bodů - FPředmět lze absolvovat během zahraničního studijního pobytu za následujících podmínek:1. Osobní konzultace s vyučujícím před odjezdem na zahraniční studijní pobyt. 2. Průběžně plnit úkoly vycházející z okruhů probírané látky (ty v předem stanoveném termínu odevzdat v elektronické podobě).

Garant

Mgr. Ondřej Sekera, Ph.D.