Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Speciálně pedagogická praxe 3 (SPG / E-AC3)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu SPG / E-AC3 - Speciálně pedagogická praxe 3, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Basic orientation of the state frameworks and school educational programmes- Basic orientation of concrete courses of the curricula- Observation of some selected educational fenomena and educational situations in English language courses- Active participation in teaching of English language courses under the methodical guidance of a teacher of English- Individual educational assistance to selected pupils with SEN from different grades (individual assistance to pupils with SEN during lessons, particularly in mediating learning materials)- základní orientace v rámcových a školních vzdělávacích programech,- základní orientace v obsahu vzdělávání v jednotlivých předmětech,- samostatné pozorování vybraných pedagogických jevů a situací ve výuce AJ- aktivní podíl na výuce předmětu pod metodickým vedením učitele AJ,- individuální pedagogická asistence vybraným žákům v různých ročnících (individuální pomoc žákům v průběhu výuky, zejména při zprostředkování učební látky - výklad textu, obrazového materiálu a další učební látky)

Literatura

ZEZULKOVÁ, E. A Pupil with Mild Mental Disability - Specific Aspects in the Context of the Czech Republic. Journal of Teaching And Education. s. 241-252. sv. Volume 02, 2013. ZEZULKOVÁ, E. Monitoring of partial abilities of communicative competence of Pupils with special educational needs. Linguistic, Cultural and Educational Issues of Roma. 1. vyd. s. 141-152. Muenchen, Germany : LINCOM GmbH, 2014. ISBN 978-38-6288-582-4.ZEZULKOVÁ, E. Precursors of social communication effectiveness of persons with mental disorders. Antropology in Special and therapeutical Pedagogy. S. 123-135. Fribourg: Sciences Éducation, 2012. ISBN 978-2-9700795-1-4.KALEJA, M. Selected questions about socially excluded Roma people in the context of education. In KYUCHUKOV, Hristo, KALEJA, Martin, SAMKO, Milan. Linguistic, Cultural and Educational Issues of Roma. 1. vyd. s. 124-140. Muenchen, Germany : LINCOM GmbH, 2014. ISBN 978-38-6288-582-4.KALEJA, M., ZEZULKOVÁ, E. School Education of Roma Socially Disadvantaged Pupils in the Czech Republic: Basic Description of the Current Situation. 1. vyd. Ostrava : University of Ostrava, Faculty of Education, 2014. ISBN 978-80-7464-629-4.KALEJA, M., ZEZULKOVÁ, E. The Context of Special Educational Needs of Selected Pupils in Primary Education. Ostrava: Pedagogical Faculty of University of Ostrava, 2012. ISBN 978-80-7464-171-8.ZEZULKOVÁ, E. The development og communicative competence in pupils with mild mental disorder. 1. vyd. Ostrava: The university of Ostrava, Pedagogical Faculty, 2014. ISBN 978-80-7464-545-7.KALEJA, M., ZEZULKOVÁ, E. The mechanisms of equal approach to studying without barriers in university environment focused on the university of Ostrava: In. Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Evropské pedagogické fórum 2013. Aktuální požadavky pedagogiky a psychologie. s. 304 - 311. Magnanimitas, 2013. ISBN 978-80-905243-9-2.

Garant

doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.

Vyučující

doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.