Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Terapie poruch učení, chování (SPG / TPUCH)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu SPG / TPUCH - Terapie poruch učení, chování, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

TPUCH -Terapie poruch učení a chování1.Terapie poruch učení - úvod, pojmy, definice, metody a prostředky2.Metody podle Z.Matějčka3.Metody podle O. Zelinkové4.Metody dobrého startu - J.Swierkoszová5.Počítačové programy6.Lego terapie7.Hospitační praxe

Literatura

SWIERKOSZOVÁ, J. Pedagogická diagnostika dětského vývoje pro učitele primárního vzdělávání. Ostrava : Pdf OU, 2004. ISBN 80-7368-018-1.SWIERKOSZOVÁ, J. Sdecitické boruchy umečí. ( Specifické poruchy učení ). Ostrava : Pdf OU, 2005. ISBN 80-7368-042-4.NOVÁK, J. Dyskalkulie , specifické poruchy počítání. Litomyšl: Augusta, 1997. MATĚJČEK, Z. Dyslexie, specifické poruchy učení. Jinočany: H a H, 1995. CANFIELD, J., WELLS, H.,C. Hra pro zlepšení motivace a sebepojetí žáků. Praha: Portál, 1995. BOGDANOWCZ, M., SWIERKOSZOVÁ, J. Metoda dobrého startu. Ostrava: Kasimo, 1998. RIEFOVÁ, S. Nesoustředěné a neklidné dítě ve škole. Praha: Portál, 1999. ZELINKOVÁ, O. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program. Praha : Portál, 2001. MUNDEN, A., ARCELUS, J. Poruchy pozornosti a hyperaktivita. Praha: Portál, 2002. TRAIN, A. Specifické poruchy chování a pozornosti. Praha: Portál, 1997. OLLIEROVÁ, K.,HOBDAYOVÁ, A. Tvořivé činnosti pro terapeutickou práci s dětmi. Praha: Portál, 2000. SWIERKOSZOVÁ, J. Zkouška čtení s porozuměním. In: Pedagogické vědy 5/1998. Ostrava: OU, 1998.

Požadavky

1. Seminární práce dle zadání vyučujícího2. Účast na seminářích - 80%3. Účast na náslechové praxi.Studenti jsou hodnoceni následovně:51 - 100 b započteno0 - 50 b nezapočteno

Garant

PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.

Vyučující

PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.