Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Reedukace specifických poruch učení (SPG / WNRPU)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu SPG / WNRPU - Reedukace specifických poruch učení, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Analýza dokumentů z PPP.2. Základní pedagogická diagnostika.3. Sestavení plánů reedukačních lekcí.4. Vlastní provádění reedukační činnosti s vybranou skupinou žáků.5. Vyhodnocení dosažených výsledků a návrh dalších opatření.

Získané způsobilosti

Je schopen analyzovat dokumenty ze školských poradenských zařízení.Je schopen provést pedagogickou diagnostiku specifických poruch učení.Je schopen se podílet na tvorbě IVP.Je schopen modifikovat stávající IVP.Je schopen sestavit krátkodobý reedukační plán na základě výsledků pedagogické diagnostiky a diagnostiky z PPP.na zákaldě stanoveného plánu je schopen připraveit si obsah jednotlivých reedukačních lekcí.Umí pracovat se žáky, motivovat ho k řešení jednotlivých úkolů v rámci reedukační péče.Umí vyhodnotit dosažené výsledky za určité období.Navrhne další postupy v rámci reedukačních lekcí.

Literatura

POKORNÁ, V. Cvičení pro děti se specifickými poruchami učení. Praha : Portál, 2002. NOVÁK, J. Dyskalkulie, specifické poruchy počítání. Havlíčkův Brod : Tobiáš, 2004. ZELINKOVÁ, O. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program. Praha: Portál, 2001. ISBN 80-7178-544-X.ZELINKOVÁ, O. Poruchy učení. Praha: Portál, 2003. SWIERKOSZOVÁ, J. Sdecitické boruchy umečí. Ostrava : PdF OU, 2002. KOVÁŘOVÁ, R., MRAVCOVÁ, H. SPU - diagnostika a terapie. Ostrava : PdF OU, 2013. ISBN 978-80-7464-531-0.MLČÁKOVÁ, R. Grafomotorika a počáteční psaní. Praha : Grada Publishing, 2009. JUCOVIČOVÁ, D. Reedukace specifických poruch učení u dětí. Praha : Portál, 2008.

Požadavky

Analýza dokumentů žáka z PPP. Tvorba reedukačního plánu pro 1 - 2 žáky.Vedení jednotlivých reedukačních lekcí. Vyhodnocení dosažených výsledků, návrh dalších postupů. Studenti jsou hodnoceni následovně:51 - 100 b započteno0 - 50 b nezapočteno

Garant

PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.

Vyučující

PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.