Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Pedagogicko-psychologické inovace (UCV / CPPI1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UCV / CPPI1 - Pedagogicko-psychologické inovace, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Obsahová náplň:§ Současné pedagogické teorie s ohledem na čtyři složky (obsah, interakce, žák, společnost).§ Změny v soustavě vzdělávání (ČR, EU).§ Jazyky a jazyková polita v Evropské unii.§ Profil učitele současnosti (profese pedagoga v ČR, EU).

Literatura

RÝDL, K. Inovace školských systémů. Praha: ISV, 2003. VAŠUTOVÁ, J. Kvalifikační předpoklady pro nové role pedagogických pracovníků. In Učitelé jako profesní skupina, jejich vzdělávání a podpůrný systém. Praha : Pedagogická fakulta UK, 2001. BERTRAND, Y. Soudobé teorie vzdělávání. Praha : Portál, 1998. ISBN 80-7178-216-5.SCHOENEBECK, H. Škola s přívětivou tváří. Univerzita Pradubicee, 2001. Průcha, J. Vzdělávání a školství ve světě. Praha : Portál, 1999.

Požadavky

Požadavky k zápočtu (řízené studium, zápočtová písemná práce - téma):a) Písemně zpracovat seminární práci vycházející z teoretických poznatků koncepce vyučování a vlastní pedagogické praxe zaměřenou na strategii výběru vyučovacích metod:1. Popis 1 - 2 metody, které student při vlastní výuce využívá.2. Analýza rozhodných faktorů pro volbu příslušné metody.b) Písemně zpracovat současnou pedagogickou monografii (dle vlastního výběru na základě konzultace s vyučujícím):1. Stručný obsah publikace s důrazem na vybraný diskutovaný problém. 2. Vlastní reflexe výše vybraného problému vycházející z teoretických poznatků a vlastních zkušeností.Požadavky ke zkoušce:Bez zkoušky.

Garant

Mgr. Marta Šigutová, M.A.