Předmět Reklama a Public relations (FPR / MARPR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FPR / MARPR - Reklama a Public relations, Přírodovědecká fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Nástroje marketingu2. Značka - tvorba specifické a unikátní identity3. Cílové skupiny4. Reklama5. Internetová komunikace6. Marketing neziskového sektoru7. Marketingový výzkum
Literatura
PELSMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie, BERGH, Joeri. V. Marketingová komunikace. Praha, Grada Publishing, 2003. Blažková, Martina. Jak využít internet v marketingu. Praha, Grada Publishing, 2005. FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. Praha, Management Press, 2008.
Požadavky
Hodnocení se skládá ze zpracování a prezentace samostatných marketingových nástrojů, propagačních materiálů, videonahrávek apod.
Garant
Mgr. Petr Bohuš
Vyučující
Mgr. Petr Bohuš