Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Programov. prostředky v počítač. grafice (KIP / GPROG)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIP / GPROG - Programov. prostředky v počítač. grafice, Přírodovědecká fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Princip tvorby grafické aplikace2. Grafické standardy (OpenGL, DirectX)3. Architektura a možnosti DirectX4. Visual Studio, SDK, instalace, práce v prostředí5. Cg-Nvidia, HLSL, tvorba shaderu6. Aplikace Cg pro 3D prostředky - Mental Ray7. Programovací módy v DirectX8. CUDA, GLSL9. Tvorba grafické aplikace pro mobilní zařízení (XNA)10.GPU jako výpočetní jednotka11.Principy enginu a jeho využití

Získané způsobilosti

PRVKY 3D SCÉNYTEXTURYANIMACEURYCHLOVACÍ METODY RENDERINGUGLOBÁLNÍ OSVĚTLOVACÍ ALGORITMY

Literatura

David Bražina. Programovací proístředky v počítačové grafice, Ostravská univerzita, 2014. LaMothe A. Beginning Direct3D Game Programming. Prima Publishing, 2001. Nitschke B. Professional XNA Game Programmming. Wiley Publishing, 2007. Kopra A. Writing mental ray? Shader. SoftCover, 2008. Ferguson R.S. Practical algoritms for 3D computer graphics. AK Petrs, 2001. Fernando, R., Kilgard,M. The Cg tutorial. Addison-Wesley, 2003.

Požadavky

Základní programovací dovednosti. Základní znalosti v oblasti počítačové grafiky

Garant

Ing. David Bražina, Ph.D.

Vyučující

Ing. David Bražina, Ph.D.Ing. David Bražina, Ph.D.