Předmět Programov. prostředky v počítač. grafice (KIP / GPROG)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIP / GPROG - Programov. prostředky v počítač. grafice, Přírodovědecká fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Princip tvorby grafické aplikace2. Grafické standardy (OpenGL, DirectX)3. Architektura a možnosti DirectX4. Visual Studio, SDK, instalace, práce v prostředí5. Cg-Nvidia, HLSL, tvorba shaderu6. Aplikace Cg pro 3D prostředky - Mental Ray7. Programovací módy v DirectX8. CUDA, GLSL9. Tvorba grafické aplikace pro mobilní zařízení (XNA)10.GPU jako výpočetní jednotka11.Principy enginu a jeho využití
Získané způsobilosti
PRVKY 3D SCÉNYTEXTURYANIMACEURYCHLOVACÍ METODY RENDERINGUGLOBÁLNÍ OSVĚTLOVACÍ ALGORITMY
Literatura
David Bražina. Programovací proístředky v počítačové grafice, Ostravská univerzita, 2014. LaMothe A. Beginning Direct3D Game Programming. Prima Publishing, 2001. Nitschke B. Professional XNA Game Programmming. Wiley Publishing, 2007. Kopra A. Writing mental ray? Shader. SoftCover, 2008. Ferguson R.S. Practical algoritms for 3D computer graphics. AK Petrs, 2001. Fernando, R., Kilgard,M. The Cg tutorial. Addison-Wesley, 2003.
Požadavky
Základní programovací dovednosti. Základní znalosti v oblasti počítačové grafiky
Garant
Ing. David Bražina, Ph.D.
Vyučující
Ing. David Bražina, Ph.D.Ing. David Bražina, Ph.D.