Předmět Internetový marketing (KIP / INMAR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KIP / INMAR - Internetový marketing, Přírodovědecká fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Historie internetových vyhledávačů2. Principy práce internetových vyhledávačů3. Internetové katalogy4. Pojem SEO5. SEO optimalizace - hlavní principy6. SEO optimalizace - onpage faktory7. SEO optimalizace - offpage faktory8. Tvorba kvalitního obsahu webových stránek9. Přístupný web10. Budování zpětných odkazů11. Internetový marketing a tvorba marketingových cílů12. Analýza konkurenčních webů a uživatelské testování13. Copywriting a marketingové kampaně
Literatura
Kubíček Michal. Velký průvodce SEO. Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-2195-5.Janouch Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing. Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3402-3.Sedláček Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing. Nakladatelství BEN, 2006. ISBN 80-7300-195-0.Bednář Vojtěch. Marketing na sociálních sítích. Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3320-0.Sirovich Jaimie, Darie Cristian. SEO v PHP Programujeme profesionálně. Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-2083-5.Walek Bogdan. Techniky a nástroje pro optimalizaci webových stránek. Ostravská univerzita v Ostravě, 2013. http://seo-sem.robertnemec.com/seo-copywriting
Požadavky
Vypracování semestrální práce ve formě komplexní analýzy a marketingového záměru pro vybraný webový projekt. Aktivní účast na cvičeních. Absolvování 1 písemného testu na konci semestru.Předmět předpokládá znalost HTML a CSS na úrovni tvorby jednoduchých webových stránek.
Garant
RNDr. Bogdan Walek, Ph.D.
Vyučující
RNDr. Bogdan Walek, Ph.D.RNDr. Bogdan Walek, Ph.D.