Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing (KMA / MARKE)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMA / MARKE - Marketing, Přírodovědecká fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Pojetí a základní kategorie marketingu v podmínkách vyspělé tržní ekonomiky. Základní koncepty marketingové teorie,historický vývoj marketingu, marketingové prostředí, marketingový informační sytém, segmentace a výběr cílovýchtrhů, strategie a hlavní nástroje marketingového mixu. Nové trendy.

Získané způsobilosti

Student se orientuje v základních kategoriích marketingu. Student uplatňuje znalosti marketingového prostředí, marketingového informačního systému, marketingového výzkumu. Student srovnává nástroje marketingového mixu. Dokáže sestavit a vysvětlit základní přehled marketingových pojmů. Umí klasifikovat vývojové fáze podnikatelských filozofií. Je schopen vytvořit analýzu marketingového prostředí. Dokáže kategorizovat typy marketingového výzkumu. Je schopen navrhnout programy marketingového mixu.

Literatura

Kurs Moodle 116 0300 Marketing 2011/2012. Kurs Moodle 116 0300 Marketing 2011/2012. Kotler, P. Marketing Management. (10. rozšířené vydání). Grada publishing. Praha, 2001. ISBN 80-247-0016-6.Horáková, I.:. Marketing v současné světové praxi. Grada, Praha, 1992. ISBN 80-85424-83-5.BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1.ZAMAZALOVÁ, M. Marketing. 2. přeprac. a dopl. vyd. Praha: C. H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-115-4.SVĚTLÍK, J. Marketing ? cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.ARMSTRONG, G.; KOTLER, P.; HARKER, M.; BRANNAN, R. Marketing An Introduction. First edition. Harlow: PearsonEducation Limited, 2009. ISBN 978-0-273-71395-1. ZAMAZALOVÁ, M. Marketing obchodní firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-2049-4.KOTLER, P.; ARMSTRONG, G. Marketing. Přel. H. Machková. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.PELSMACKER, P. D.; GEUENS, M.; BERGH, J. V. Marketingová komunikace. Přel. V. Šafaříková. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0254-1.BRASSINGTON, F.; PETTITT, S. Principles of Marekting. Fourth edition. Harlow: Pearson Education Limited, 2006. Fourth edition. Harlow: Pearson Education Limited, 2006. KOTLER, P.; WONG, V.; SAUNDERS, J.; ARMSTRONG, G. Principles of Marketing. Fourth European edition. Harlow:Pearson Education Limited, 2005. ISBN 978-0-273-68456-5.KELLER, K. L. Strategické řízení značky. Přel. M. Pěnčiková. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1481-3.SVOBODOVÁ, H. Základy marketingu I. 2. vyd. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2003. ISBN 80-248-0445-X.BOUČKOVÁ, J. a kol. Základy marketingu. Praha: Oeconomica, 2007. 220 s. ISBN 978-80-245-1169-6. Praha: Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1169-6.

Požadavky

Pro přihlášení ke zkoušce je nutná min. 50% účast na cvičeních. Hodnocení probíhá v souladu s ustanoveními článku 31 až 33 Studijního a zkušebního řádu OU.

Vyučující

Ing. Jana Klasová