Předmět Průběžná pedagogická praxe 1 (KMA / PPPR1)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMA / PPPR1 - Průběžná pedagogická praxe 1, Přírodovědecká fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Hospitace ve vybraných hodinách matematiky na různých SŠ/ZŠ, rozbory, vedení deníku praxe.Přehled činností:1. Úvod do výuky, seznámení s úkoly a organizací průběžné profesní praxe 1.2. Hospitace na SŠ/ZŠ.3. Vedení pedagogické dokumentace z praxe.4. Sledování činnosti učitele matematiky.5. Sledování obsahu vyučovací hodiny.6. Rozbor vyučovací hodiny.7. Závěrečné hodnocení průběžné profesní praxe, kontrola splnění zápočtových požadavků.
Získané způsobilosti
pozoruje a analyzuje vyučovací hodiny matematiky na středních školáchse orientuje v možnostech využití učebnic a pomocné výukové literaturyanalyzuje výuku s cvičným učitelem, oborovým didaktikem a ostatními studenty ve skupiněrozvíjí kompetence pedagogicko-organizačnírozvíjí kompetence didaktické a psychodidaktickérozvíjí kompetence sociálně-komunikativnírozvíjí kompetence diagnostické a intervenční
Literatura
Kučinová,E. a kol. Pedagogická praxe v matematice. skripta OU, Ostrava, 2001. Květoň,P. Kapitoly z didaktiky matematiky I. skripta PF, Ostrava, 1990. Květoň,P. Kapitoly z didaktiky matematiky II. skripta PF, Ostrava, 1986. Květoň,P. Kapitoly z didaktiky matematiky III. skripta PF, Ostrava, 1990.
Požadavky
Absolvování všech předepsaných náslechů a rozborů, vedení záznamů z praxí a jejich vložení do LMS Moodle. Předpokládají se znalosti KMA/DIMA1.Pro získání zápočtu je nutné absolvovat minimálně 5 náslechů s rozbory a závěrečné vyhodnocení průběžných praxí. Hodnocení předmětu probíhá na základě ustanovení článků 31 a 33 Studijního a zkušebního řádu OU.
Garant
RNDr. Petra Konečná, Ph.D.
Vyučující
Mgr. Věra FerdiánováRNDr. Petra Konečná, Ph.D.