Předmět Základy managenentu a marketingu (KSG / ZAMMP)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KSG / ZAMMP - Základy managenentu a marketingu, Přírodovědecká fakulta, Ostravská univerzita v Ostravě (OU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Základní pojmy předmětu2. Historický vývoj managementu a jeho členění na etapy3. Charakteristika jednotlivých manažerských funkcí4. Podniková kultura5. Podniková krize6. Riziko7. Inovace8. Ekologický management9. Tvorba strategie podniku10. Etika podnikatelská a etický kodex.
Získané způsobilosti
Student bude schopen popsat historický vývoj managementu a charakterizovat a použít základní managerské koncepty.
Literatura
Veber, J. a kol. Management. Praha: Management Press, 2000. Urban, J. Řízení lidí v organizaci: personální rozměr managementu. Praha: ASPI Publishing, s.r.o, 2003. Lednický, V. Stručná učebnice základů managementu. Ostrava: Repronis, 2005. Lednický, V. Základy managementu. Ostrava: AJAK, 2004.
Požadavky
Předpoklad úspěšného absolvování - ziskat minimálně 51 bodů (ze 100) z písemného zkouškového testu .
Garant
doc. Ing. Václav Lednický, CSc.
Vyučující
doc. Ing. Václav Lednický, CSc.