Předmět Marketingové techniky (UBK / KT018)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UBK / KT018 - Marketingové techniky, Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Slezská univerzita v Opavě (SU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1) Implementace marketingu do stylu řízení knihovny2) Marketingová koncepce3) Marketingové prostředí4) Marketingový výzkum5) Marketingové techniky ve veřejných knihovnách6) Marketingová komunikace7) Netradiční marketing a jeho využití ve veřejných knihovnách
Získané způsobilosti
Student získává dovednost analyzovat vlivy, které určují směry a vize marketingu. Umí aplikovat tyto poznatky do tvorby marketingových koncepcí a strategií. Orientuje se v problematice marketingu jak v soukromé, tak v neziskové sféře.
Literatura
FOBEROVÁ, Libuše. Implementace marketingu do činností Městské knihovny v Chemnitz. Brno, 2006. FOBEROVÁ, Libuše. Knihovna jako nekonečný příběh, který se lidé učí číst : marketing knihoven. Havlíčkův Brod, 2009. FOBEROVÁ, Libuše. Knihovny jsou marketingovým snem. Havlíčkův Brod, 2009. KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Victoria Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-7261-010-4.FOBEROVÁ, L. Marketingové techniky. Opava, Slezská univerzita , 2009. FOBEROVÁ, Libuše a BLÁHOVÁ, Drahomíra. Mapa možných budoucností veřejných knihoven. Opava, 2012. ISBN 978-80-7365-335-4.KOTLER, P. Marketing od A do Z. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-082-1.KOTLER, P. a kol. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.FOBEROVÁ, Libuše. Specifika managementu knihoven. Havlíčkův Brod, 2008. ANDREASEN, A.R., KOTLER, P. Strategic Marketing for Nonprofit Organizations. New York: Prenttice Hall, 2003. ISBN 0-13-041977-X.FOBEROVÁ, Libuše. Trend ve službách: management kvality. 2010.
Požadavky
Aktualizace 14/15. Účast na zkoušce je podmíněna předložením seminární práce v rozsahu 15 normostran textu s obsahovým zaměřením na tvorbu marketingové strategie.Předmět je uzavřen zkouškou, která bude udělena po odevzdání a uznání seminární práce. Podrobné informace obdrží studenti na začátku semestru.
Garant
PhDr. Libuše FOBEROVÁ, Ph.D.