Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingové techniky (UBK / KT018)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UBK / KT018 - Marketingové techniky, Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1) Implementace marketingu do stylu řízení knihovny2) Marketingová koncepce3) Marketingové prostředí4) Marketingový výzkum5) Marketingové techniky ve veřejných knihovnách6) Marketingová komunikace7) Netradiční marketing a jeho využití ve veřejných knihovnách

Získané způsobilosti

Student získává dovednost analyzovat vlivy, které určují směry a vize marketingu. Umí aplikovat tyto poznatky do tvorby marketingových koncepcí a strategií. Orientuje se v problematice marketingu jak v soukromé, tak v neziskové sféře.

Literatura

FOBEROVÁ, Libuše. Implementace marketingu do činností Městské knihovny v Chemnitz. Brno, 2006. FOBEROVÁ, Libuše. Knihovna jako nekonečný příběh, který se lidé učí číst : marketing knihoven. Havlíčkův Brod, 2009. FOBEROVÁ, Libuše. Knihovny jsou marketingovým snem. Havlíčkův Brod, 2009. KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. Praha: Victoria Publishing, 2004. ISBN 80-247-0513-3.KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-7261-010-4.FOBEROVÁ, L. Marketingové techniky. Opava, Slezská univerzita , 2009. FOBEROVÁ, Libuše a BLÁHOVÁ, Drahomíra. Mapa možných budoucností veřejných knihoven. Opava, 2012. ISBN 978-80-7365-335-4.KOTLER, P. Marketing od A do Z. Praha: Management Press, 2003. ISBN 80-7261-082-1.KOTLER, P. a kol. Moderní marketing. 4. evropské vydání. Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.FOBEROVÁ, Libuše. Specifika managementu knihoven. Havlíčkův Brod, 2008. ANDREASEN, A.R., KOTLER, P. Strategic Marketing for Nonprofit Organizations. New York: Prenttice Hall, 2003. ISBN 0-13-041977-X.FOBEROVÁ, Libuše. Trend ve službách: management kvality. 2010.

Požadavky

Aktualizace 14/15. Účast na zkoušce je podmíněna předložením seminární práce v rozsahu 15 normostran textu s obsahovým zaměřením na tvorbu marketingové strategie.Předmět je uzavřen zkouškou, která bude udělena po odevzdání a uznání seminární práce. Podrobné informace obdrží studenti na začátku semestru.

Garant

PhDr. Libuše FOBEROVÁ, Ph.D.