Předmět Management kultury (UBK / KT104)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UBK / KT104 - Management kultury, Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Slezská univerzita v Opavě (SU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1) Mapování kulturního a kreativního průmyslu2) Kulturní politika EU a ČR3) Manažerské kompetence a strategický management4) Art marketing5) Marketingová komunikace6) Globální trendy kulturního managementu7) Fundraising8) Legislativní dokumenty
Získané způsobilosti
Student získá dovednost strategicky plánovat a orientovat se v problematice řízení kulturních organizací. Umí aplikovat získané poznatky do praxe.
Literatura
DOSTÁL, Petr a Markéta DIANOVÁ. Management kultury: sborník z milníkové konference projektu NAKI. Slaný, 2012. ISBN 978-80-86175-81-2.Kesner, L.:. Marketing a management muzeí a památek. Praha: Grada, 2005. ISBN 80-247-1104-4.JOHNOVÁ, R. Marketing kulturního dědictví a umění. Praha: Grada, 2008. HAGOORT, Giep. Umělecký management v podnikatelském stylu. Praha, 2009. ISBN 978-80-7437-008-3.
Požadavky
Aktualizace 14/15. Účast na zkoušce je podmíněna předložením seminární práce v rozsahu 15 normostran textu s obsahovým zaměřením na tvorbu strategie.Předmět je uzavřen zkouškou, která bude udělena po odevzdání a uznání seminární práce. Podrobné informace obdrží studenti na začátku semestru. Podmínkou je 80 % účast studenta na seminářích.
Garant
PhDr. Libuše FOBEROVÁ, Ph.D.
Vyučující
PhDr. Libuše FOBEROVÁ, Ph.D.