Předmět Rozhlasová reklama (UBK / TN036)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UBK / TN036 - Rozhlasová reklama, Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Slezská univerzita v Opavě (SU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Posluchači se seznámí s jazykovými, zvukovými a hudebními prostředky užívanými při tvorbě reklamy.
Získané způsobilosti
Student se bude teoreticky a prakticky orientovat v disciplíně dle formulovaného cíle výuky.
Literatura
JEŠUTOVÁ, E. Od mikrofonu k posluchačům. Praha: Český rozhlas, 2003. ČÁBELOVÁ, L. Radiojournal : rozhlasové vysílání v Čechách a na Moravě v letech 1923-1939. Praha: Karolinum, 2003. VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama - jak dělat reklamu. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-2001-2.PODLEŠÁK, P. Specifika rozhlasové komunikace v systému masových médií. Marketingové komunikace a media. Zlín: Fakulta multimediálních komunikací, UTB, 2005. MCQUAIL, D. Úvod do teorie masové komunikace. Praha: Portál, 2002. HANKUSOVÁ, V. Vývoj výzkumu rozhlasových posluchačů v Československu a České republice. Praha: Karolinum, 2006. PODLEŠÁK, P. Způsoby přesvědčování v reklamních spotech regionální rozhlasové stanice. Metody a prostředky přesvědčování v masových médiích : Sborník textů z mezinárodní vědec. konference, 2005.
Požadavky
Seminární práce v rozmezí 5 stran zachycující současné aspekty rozhlasové reklamy.
Garant
Mgr. Ivana POLAKEVIČOVÁ, Ph.D.
Vyučující
Mgr. Ivana POLAKEVIČOVÁ, Ph.D.