Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Rozhlasová reklama (UBK / TV048)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UBK / TV048 - Rozhlasová reklama, Filozoficko-přírodovědecká fakulta, Slezská univerzita v Opavě (SU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Postavení rozhlasové reklamy v rámci reklamního trhu, principy jejího fungování, výroby, plánování a prodeje. Posluchači se zároveň seznámí s jazykovými, zvukovými a hudebními prostředky užívanými při tvorbě reklamy.

Získané způsobilosti

Student se bude teoreticky a prakticky orientovat v disciplíně dle formulovaného cíle výuky.

Literatura

VERVEYEN, A. Jak získávat nové zákazníky. Praha, Grada Publishing, 2007. VYSEKALOVÁ, J. Psychologie reklamy. Praha: Grada Publishing, 2002. ISBN 80-247-0402-1.ČMEJRKOVÁ. Reklama v češtině - čeština v reklamě. Praha, LEDA, 2000. EARLS, M. 7 principů masového marketingu. Brno, Computer Press, 2008. VYSEKALOVÁ, J - MIKEŠ, J. Reklama: Jak dělat reklamu. Praha: Grada, 2007. MCQUAIL, d. Úvod do teorie masové komunikace. Praha: Portál, 2002. HANKUSKOVÁ, v. Vývoj výzkumu rozhlasových posluchačů v Československu a České republice. Praha: Karolinum, 2006.

Požadavky

Seminární práce v rozmezí 5 stran zachycující současné aspekty rozhlasové reklamy.